Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Skvelá príležitosť v oblasti customer care - home office
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ovládate plynule nemčinu a angličtinu a radi komunikujete?
Otvára sa vám skvelá príležitosť pracovať pre medzinárodnú spoločnosť na Slovensku plne prostredníctvom home office - z pohodlia domu.
- pravidelná telefonická a e-mailová komunikácia s internetovými predajcami v nemeckom jazyku
- interná komunikácia s kolegami v anglickom jazyku
- podpora klientov pri riešení ich požiadaviek - kontrola platieb, doručenie objednaného tovaru, marketingová podpora predaja, riešenie reklamácií a požiadaviek zo strany klientov/zákazníkov
- práca s internými systémami, denná práca s PC
- spolupráca s IT oddelením a účtovníckym oddelením
- pravidelný reporting
Otvára sa vám skvelá príležitosť pracovať pre medzinárodnú spoločnosť na Slovensku plne prostredníctvom home office - z pohodlia domu.
- pravidelná telefonická a e-mailová komunikácia s internetovými predajcami v nemeckom jazyku
- interná komunikácia s kolegami v anglickom jazyku
- podpora klientov pri riešení ich požiadaviek - kontrola platieb, doručenie objednaného tovaru, marketingová podpora predaja, riešenie reklamácií a požiadaviek zo strany klientov/zákazníkov
- práca s internými systémami, denná práca s PC
- spolupráca s IT oddelením a účtovníckym oddelením
- pravidelný reporting
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- komunikatívna plynulá úroveň nemeckého jazyka- C1/PODMIENKOU
- aktívna znalosť anglického jazyka- B2/PODMIENKOU
- pro- zákaznícky prístup, výrazná orientácia na zákazníka a jeho potreby
- silné komunikačné zručnosti
- profesionálne vystupovanie v písomnej a telefonickej komunikácií
- skúsenosti zo zákazníckeho servisu výhodou
- komunikatívna plynulá úroveň nemeckého jazyka- C1/PODMIENKOU
- aktívna znalosť anglického jazyka- B2/PODMIENKOU
- pro- zákaznícky prístup, výrazná orientácia na zákazníka a jeho potreby
- silné komunikačné zručnosti
- profesionálne vystupovanie v písomnej a telefonickej komunikácií
- skúsenosti zo zákazníckeho servisu výhodou
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.A taktiež plná podpora pri práci z domu zo strany zamestnávateľa.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2990706
Dátum zverejnenia: 29.3.2017
2017-03-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.