Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora / Office manager
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/mesiac
550 EUR/mesiac
Náš klient Vám ponúka príležitosť rozvíjať svoje skúsenosti na pozícii Office manager. Ak Vám vyhovuje práca v menšom a pohodovom kolektíve, pošlite nám Vaše CV.
Vašou náplňou práce bude:
- asistentská podpora pre manažment spoločnosti
- plánovanie pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- triedenie pošty, faktúr a objednávok
- spracovanie cestovných príkazov
- komunikácia so správcom budovy
Skrátený pracovný úväzok: 20 hodín týždenne, 4 hodiny denne v čase 9:00 - 15:00 hod
Nástup: druhá polovica marca/ začiatok apríla
Miesto výknu práce: Bratislava - Petržalka
Trvanie pracovného pomeru: cca 7 mesiacov
Vašou náplňou práce bude:
- asistentská podpora pre manažment spoločnosti
- plánovanie pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- triedenie pošty, faktúr a objednávok
- spracovanie cestovných príkazov
- komunikácia so správcom budovy
Skrátený pracovný úväzok: 20 hodín týždenne, 4 hodiny denne v čase 9:00 - 15:00 hod
Nástup: druhá polovica marca/ začiatok apríla
Miesto výknu práce: Bratislava - Petržalka
Trvanie pracovného pomeru: cca 7 mesiacov
Požadujeme
Hľadáme kandidáta/ tku, ktorá spĺňa nasledujúce požiadavky:
- aktívna komunikácia v anglickom jazyku (úroveň B2) PODMIENKOU
- predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve PODMIENKOU
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- dobré organizačné zručnosti
- komunikatívna povaha
- aktívna komunikácia v anglickom jazyku (úroveň B2) PODMIENKOU
- predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve PODMIENKOU
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- dobré organizačné zručnosti
- komunikatívna povaha
Benefity
Spoločnosť ponúka plne hradené stravné lístky.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2939805
Dátum zverejnenia: 21.2.2017
2017-02-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 550 EUR/mesiac