Administratívna podpora / Office manager

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/mesiac

Náš klient Vám ponúka príležitosť rozvíjať svoje skúsenosti na pozícii Office manager. Ak Vám vyhovuje práca v menšom a pohodovom kolektíve, pošlite nám Vaše CV.

Vašou náplňou práce bude:

- asistentská podpora pre manažment spoločnosti
- plánovanie pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- triedenie pošty, faktúr a objednávok
- spracovanie cestovných príkazov
- komunikácia so správcom budovy

Skrátený pracovný úväzok: 20 hodín týždenne, 4 hodiny denne v čase 9:00 - 15:00 hod

Nástup: druhá polovica marca/ začiatok apríla

Miesto výknu práce: Bratislava - Petržalka

Trvanie pracovného pomeru: cca 7 mesiacov

Požadujeme

Hľadáme kandidáta/ tku, ktorá spĺňa nasledujúce požiadavky:

- aktívna komunikácia v anglickom jazyku (úroveň B2) PODMIENKOU
- predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve PODMIENKOU
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- dobré organizačné zručnosti
- komunikatívna povaha

Benefity

Spoločnosť ponúka plne hradené stravné lístky.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2939805  Dátum zverejnenia: 21.2.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 550 EUR/mesiac