Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Začíname nový projekt - zavádzanie nového systému
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Ak hľadáš balans medzi back office a front office prácou, pošli nám svoj životopis v angličtine a pomôž rozbehnúť nový projekt na medzinárodnej úrovni.
Bankové prostredie mení podmienky spolupráce so svojimi klientmi a do nového tímu hľadajú členov, ktorý majú „team spirit“ ale zároveň chcú a vedia mať aj svoju individuálnu zodpovednosť.
- Jedná sa o komunikáciu s klientmi v rámci Európy - podpora klientov kedže sa jedná o nový projekt
- Zároveň budeš poskytovať technickú podporu pri implementácii nových systémov
- Práca je spojená s preklápaním dát zo starého systému do novej modernej web-platformy, čiže vytváranie účtov, prístupov pre klientov, prenášanie dát a produktov do nového systému
- Dynamická práca, pri ktorej sa určite nudiť nebudeš
Bankové prostredie mení podmienky spolupráce so svojimi klientmi a do nového tímu hľadajú členov, ktorý majú „team spirit“ ale zároveň chcú a vedia mať aj svoju individuálnu zodpovednosť.
- Jedná sa o komunikáciu s klientmi v rámci Európy - podpora klientov kedže sa jedná o nový projekt
- Zároveň budeš poskytovať technickú podporu pri implementácii nových systémov
- Práca je spojená s preklápaním dát zo starého systému do novej modernej web-platformy, čiže vytváranie účtov, prístupov pre klientov, prenášanie dát a produktov do nového systému
- Dynamická práca, pri ktorej sa určite nudiť nebudeš
Požadujeme
Požiadavky:
- Dobré komunikačné zručnosti
- Reprezentatívne vyjadrovanie
- Pracovná skúsenosť v oblasti administratívnej podpory, zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov podmienkou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (C1)
- Znalosť bulharčiny, rumunčiny, poľštiny, ruštiny alebo ukrajinčiny podmienkou
- Dobré komunikačné zručnosti
- Reprezentatívne vyjadrovanie
- Pracovná skúsenosť v oblasti administratívnej podpory, zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov podmienkou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (C1)
- Znalosť bulharčiny, rumunčiny, poľštiny, ruštiny alebo ukrajinčiny podmienkou
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2926851
Dátum zverejnenia: 8.2.2017
2017-02-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Interný audítor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1300 EUR/mesiac