Baví ťa práca asistentky a angličtina ti nerobí problém? Pošli nám CV!

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Pre nášho klienta, ktorým je medzinárodná spoločnosť hľadáme šikovnú a dynamickú asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o obchodných partnerov a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie.

Náplň práce:
- Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu
- Office management
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie

Požadujeme

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:

- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka je MUST
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook

Benefity

Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2881176  Dátum zverejnenia: 9.1.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.