Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a práca s objednávkami v systéme
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Medzinárodná spoločnosť sídliaca v centre Bratislavy hľadá kolegov, ktorí budú aktívne komunikovať v nemeckom jazyku so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budú pracovať v internom systéme s objednávkami.
Spoločnosť má veľmi príjemnú firmemnú kultúru, priateľské prostredie, zaujímavé benefity a dobré meno.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Komunikácia s nemeckými kolegami a overenie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku
- Prípadne riešenie reklamácií
- Reporting
Spoločnosť má veľmi príjemnú firmemnú kultúru, priateľské prostredie, zaujímavé benefity a dobré meno.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Komunikácia s nemeckými kolegami a overenie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku
- Prípadne riešenie reklamácií
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký jazyk na plynulej pokročilej úrovni (C1)
- Anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ / VŠ vzdelanie
- Nemecký jazyk na plynulej pokročilej úrovni (C1)
- Anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (level B2)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ponúka prácu v príjemnom prostredí, priateľskom kolektíve a zároveň zaujímavý balíček benefitov :
- flexibilný pracovný čas
- garantovaný 13. plat
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- príspevok na športové a kultúrne podujatia
- flexibilný pracovný čas
- garantovaný 13. plat
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- príspevok na športové a kultúrne podujatia
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2847447
Dátum zverejnenia: 9.12.2016
2016-12-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1300 EUR/mesiac