Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre platby a poistné zmluvy s francúzskym jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Popredná medzinárodná spoločnosť, ktorá je celosvetovo úspešná v oblasti poisťovníctva a zaisťovníctva, sa rozhodla posilniť svoj tím pracovníkov. Pokiaľ sa vyznáš vo financiách a práca s dátami ťa baví, chceš sa im venovať viac do hĺbky, tak neváhaj a zašli svoj životopis.
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Požadujeme
Požiadavky:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve/poisťovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve/poisťovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2842219
Dátum zverejnenia: 6.12.2016
2016-12-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.