Hľadáme skúsenú asistentku

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Robila si už niekedy asistentku? Bavila ťa táto práca? Hľadáš zmenu a chceš sa posunúť na vyšší level? Ak áno, tak pre nášho klienta hľadáme práve TEBA!

Tvojou náplňou práce bude:
- Telefonická, emailová a poštová komunikácia so zákazníkmi
- Manažovanie programu
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Objednávanie hotelov a leteniek
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie

Požadujeme

Ak spĺňaš nasledujúce požiadavky, zašli nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku:

- Komunikatívna úroveň anglického jazyka PODMIENKOU
- Skúsenosť v administratíve aspoň 1 rok
- Prax z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Počítačové znalosti na užívateľskej úrovni
- Dobré organizačné schopnosti a komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť a dobrý time-management
- Orientácia na detail

Benefity

Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2840316  Dátum zverejnenia: 5.12.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.