Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme skúsenú asistentku
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Robila si už niekedy asistentku? Bavila ťa táto práca? Hľadáš zmenu a chceš sa posunúť na vyšší level? Ak áno, tak pre nášho klienta hľadáme práve TEBA!
Tvojou náplňou práce bude:
- Telefonická, emailová a poštová komunikácia so zákazníkmi
- Manažovanie programu
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Objednávanie hotelov a leteniek
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Tvojou náplňou práce bude:
- Telefonická, emailová a poštová komunikácia so zákazníkmi
- Manažovanie programu
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Objednávanie hotelov a leteniek
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Požadujeme
Ak spĺňaš nasledujúce požiadavky, zašli nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku:
- Komunikatívna úroveň anglického jazyka PODMIENKOU
- Skúsenosť v administratíve aspoň 1 rok
- Prax z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Počítačové znalosti na užívateľskej úrovni
- Dobré organizačné schopnosti a komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť a dobrý time-management
- Orientácia na detail
- Komunikatívna úroveň anglického jazyka PODMIENKOU
- Skúsenosť v administratíve aspoň 1 rok
- Prax z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Počítačové znalosti na užívateľskej úrovni
- Dobré organizačné schopnosti a komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť a dobrý time-management
- Orientácia na detail
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2840316
Dátum zverejnenia: 5.12.2016
2016-12-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.