Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa PEOPLE MANAŽÉR pre nové ZÁKAZNÍCKE CENTRUM v Žiline!
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Žilinský región ponúka jedinečnú a vzrušujúcu príležitosť!
Staňte sa súčasťou silnej, nadnárodnej skupiny na pozícii PEOPLE MANAŽÉRA pre novootvorené ZÁKAZNÍCKE CENTRUM!
Ak chcete uplatniť svoje rokmi nadobudnuté skúsenosti v novej výzve, ak túžite niečo tvoriť a budovať, táto ponuka je určená práve Vám!
Kľúčové zodpovednosti:
- Maximálna podpora pri rozbehu novej vetvy spoločnosti v Žiline
- Participácia na implementácií a dodržiavaní štandardov spoločnosti
- Vedenie zákazníckeho centra po personálnej stránke, zodpovednosť za priame a nepriame riadenie zamestnancov
- Rozvoj, vedenie a trénovanie manažérov a zákazníckych špecialistov
- Zodpovednosť za tvorbu obchodného a akčného plánu pre jednotlivé tímy
- Participácia na nábore nových zamestnancov
- Pravidelný reporting
Staňte sa súčasťou silnej, nadnárodnej skupiny na pozícii PEOPLE MANAŽÉRA pre novootvorené ZÁKAZNÍCKE CENTRUM!
Ak chcete uplatniť svoje rokmi nadobudnuté skúsenosti v novej výzve, ak túžite niečo tvoriť a budovať, táto ponuka je určená práve Vám!
Kľúčové zodpovednosti:
- Maximálna podpora pri rozbehu novej vetvy spoločnosti v Žiline
- Participácia na implementácií a dodržiavaní štandardov spoločnosti
- Vedenie zákazníckeho centra po personálnej stránke, zodpovednosť za priame a nepriame riadenie zamestnancov
- Rozvoj, vedenie a trénovanie manažérov a zákazníckych špecialistov
- Zodpovednosť za tvorbu obchodného a akčného plánu pre jednotlivé tímy
- Participácia na nábore nových zamestnancov
- Pravidelný reporting
Požadujeme
Náš hľadaný kandidát:
- má predchádzajúcu skúsenosť ako manažér call centra, zákazníckeho centra alebo SSC min. 7 rokov
- je veľmi skúsený people manažér (200+ zamestnancov)
- má profesionálnu úroveň anglického jazyka
- má skúsenosti s náborom nových zamestnancov
- sa nebojí nových výziev
- dokáže motivovať a rozvíjať svoj tím
- skúsenosť s americkými zákazníkmi výhodou
- má predchádzajúcu skúsenosť ako manažér call centra, zákazníckeho centra alebo SSC min. 7 rokov
- je veľmi skúsený people manažér (200+ zamestnancov)
- má profesionálnu úroveň anglického jazyka
- má skúsenosti s náborom nových zamestnancov
- sa nebojí nových výziev
- dokáže motivovať a rozvíjať svoj tím
- skúsenosť s americkými zákazníkmi výhodou
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť osobného rozvoja v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=it-telekomunikacie
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=it-telekomunikacie
ID: 2780738
Dátum zverejnenia: 25.10.2016
2016-10-25
lokalita: okres Žilina Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.