Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Master data/customer care agent
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
V prípade, že je holandský jazyk pre teba srdcovka, tak neváhaj a dôkladne si prečítaj tvoje budúce pracovné zodpovednosti. Jedná sa o pozíciu s kombináciou back-office a front-office v spoločnosti, kde vždy dbajú o dôsledný výber potencionálnych kolegov a ich následný profesijný rast.
Tvoje úlohy:
- Každodenná komunikácia s klientmi spoločnosti ohľadne využitých služieb
- Spracovanie klientskych požiadaviek v interných systémoch
- Úprava kontraktov a procesing dát
- Ochota sa učiť rôznym postupom a smerniciam
- Tímová spolupráca pri väčších ale aj menších projektoch
Tvoje úlohy:
- Každodenná komunikácia s klientmi spoločnosti ohľadne využitých služieb
- Spracovanie klientskych požiadaviek v interných systémoch
- Úprava kontraktov a procesing dát
- Ochota sa učiť rôznym postupom a smerniciam
- Tímová spolupráca pri väčších ale aj menších projektoch
Požadujeme
Kritéria kladené na úspešného uchádzača:
- Aktívne ovládanie anglického a holandského jazyka (v prípade, že si netrúfaš aktívne rozprávať v holandčine, možno nájdeme kompromis a viac back-office zameranú pozíciu)
- Dobré komunikačné schopnosti, flexibilita, samostatnosť, rozhodnosť a pro-aktívny prístup k práci
- Schopnosť analyticky myslieť
- Výhodou je vzdelanie v oblasti financií a ekonómie
- Aktívne ovládanie anglického a holandského jazyka (v prípade, že si netrúfaš aktívne rozprávať v holandčine, možno nájdeme kompromis a viac back-office zameranú pozíciu)
- Dobré komunikačné schopnosti, flexibilita, samostatnosť, rozhodnosť a pro-aktívny prístup k práci
- Schopnosť analyticky myslieť
- Výhodou je vzdelanie v oblasti financií a ekonómie
Benefity
Spoločnosť ponúka možnosti kariérneho rastu, medzinárodné a multikultúrne prostredie, tréningové aktivity, jazykové kurzy, príležitosť aktívne využívať cudzie jazyky a iné.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2735194
Dátum zverejnenia: 23.9.2016
2016-09-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac