Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu (nemecký jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máš pocit, že poskytuješ zákaznícky servis tak, že nechávaš ostatných ďaleko za sebou? Máš potrebné skúsenosti, ale chýba Ti prostredie, kde by si sa mohol realizovať?
Ak máš pocit, že Slovensko je ti malé, pošli nám životopis a budeš mať príležitosť zaučiť sa v zahraničí a budovať vzťahy s klientmi na celom svete.
Pomôž využitím svojich schopností tejto medzinárodnej firme, o ktorej kvalitách Ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Náplň práce:
- Aktívne využitie nemeckého jazyka
- Podpora pre účtovnícke a objednávkové oddelenie
- Komunikácia s klientmi ohľadom nezrovnalostí týkajúcich sa faktúr, platieb, objednávok
- Dohľadávanie informácií v interných systémoch, databázach
Ak máš pocit, že Slovensko je ti malé, pošli nám životopis a budeš mať príležitosť zaučiť sa v zahraničí a budovať vzťahy s klientmi na celom svete.
Pomôž využitím svojich schopností tejto medzinárodnej firme, o ktorej kvalitách Ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Náplň práce:
- Aktívne využitie nemeckého jazyka
- Podpora pre účtovnícke a objednávkové oddelenie
- Komunikácia s klientmi ohľadom nezrovnalostí týkajúcich sa faktúr, platieb, objednávok
- Dohľadávanie informácií v interných systémoch, databázach
Požadujeme
Požiadavky na úspešného uchádzača:
- Komunikatívna znalosť Nemeckého jazyka
- Proklientsky orientovaný
- Dynamický a proaktívny
- Skúsenosť z call centra, zákazníckou podporou, komunikáciou so zákazníkmi veľkou výhodou
- Rád / rada sa učíš nové veci (na všetko potrebné budeš zaškolený)
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre teba samozrejmosťou
- Komunikatívna znalosť Nemeckého jazyka
- Proklientsky orientovaný
- Dynamický a proaktívny
- Skúsenosť z call centra, zákazníckou podporou, komunikáciou so zákazníkmi veľkou výhodou
- Rád / rada sa učíš nové veci (na všetko potrebné budeš zaškolený)
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre teba samozrejmosťou
Benefity
Benefity:
- Možnosť úvodného školenia na centrále v Nemecku – školenia plne hradené
- Flexibilný pracovný čas
- Finančné benefity podľa dosiahnutých výsledkov a hospodárskych výsledkov spoločnosti
- Máte k dispozícii 1 – 2 „sick days“ - v prípade, že sa necítite dobre, môžete pokojne zostať doma
- Rýchly výberový proces
- Vyvážený osobný život s pracovným - minimálne nadčasy
- Možnosť úvodného školenia na centrále v Nemecku – školenia plne hradené
- Flexibilný pracovný čas
- Finančné benefity podľa dosiahnutých výsledkov a hospodárskych výsledkov spoločnosti
- Máte k dispozícii 1 – 2 „sick days“ - v prípade, že sa necítite dobre, môžete pokojne zostať doma
- Rýchly výberový proces
- Vyvážený osobný život s pracovným - minimálne nadčasy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2734798
Dátum zverejnenia: 23.9.2016
2016-09-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.