Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikatívna pozícia v oblasti nákupu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ak hľadáš prácu, ktorá má tú správnu rovnováhu medzi „back office-om“ a „front office-om“, vieme ti pomôcť.
Pozícia v stredne veľkej medzinárodnej firme hľadá vhodných kandidátov, kľudne aj absolventov, ktorí sú pracovití, majú motiváciu učiť sa novým veciam a makať.
Náplňou práce je manažment objednávok a odkomunikovanie akýchkoľvek nezrovnalostí priamo s klientom. Tiež máte možnosť byť zaškolení do v súčasnosti asi najvyužívanejšieho a najznámejšieho systému SAP, ktorý budete aj denne využívať a spracovávať v ňom prijaté objednávky.
Ak by ste sa chceli o pozícii dozvedieť viac, budeme veľmi radi, ak nám pošlete svoj aktuálny životopis a na osobnom/skype pohovore sa s Vami radi stretneme.
Pozícia v stredne veľkej medzinárodnej firme hľadá vhodných kandidátov, kľudne aj absolventov, ktorí sú pracovití, majú motiváciu učiť sa novým veciam a makať.
Náplňou práce je manažment objednávok a odkomunikovanie akýchkoľvek nezrovnalostí priamo s klientom. Tiež máte možnosť byť zaškolení do v súčasnosti asi najvyužívanejšieho a najznámejšieho systému SAP, ktorý budete aj denne využívať a spracovávať v ňom prijaté objednávky.
Ak by ste sa chceli o pozícii dozvedieť viac, budeme veľmi radi, ak nám pošlete svoj aktuálny životopis a na osobnom/skype pohovore sa s Vami radi stretneme.
Požadujeme
Požiadavky na vhodných kandidátov sú nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni, ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie, samozrejme že podobná pracovná skúsenosť je veľká výhoda.
Dôležitejšie ako skúsenosti sú ale osobnostné charakteristiky tým, že sa jedná o prácu v mladom dynamickom tíme – mal by si byť komunikatívny s proaktívnym prístupom a dobrým prezentačnými a komunikačnými zručnosťami.
Dôležitejšie ako skúsenosti sú ale osobnostné charakteristiky tým, že sa jedná o prácu v mladom dynamickom tíme – mal by si byť komunikatívny s proaktívnym prístupom a dobrým prezentačnými a komunikačnými zručnosťami.
Benefity
Medzi benefity tejto firmy patrí napríklad 13. garantovaný plat, flexibilný pracovný čas alebo možnosť práce na „home office“.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2648459
Dátum zverejnenia: 15.7.2016
2016-07-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Referent odbytu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.