Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Organizuj meetingy manažmentu - pozícia asistentky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máte už skúsenosti v administratíve a hľadáte nové výzvy? Plynule hovoríte po anglicky a ste organizačný typ? Teraz Vám ponúkame skvelú príležitosť pracovať v stabilnej, medzinárodnej spoločnosti na pozícií Asistenta/ky.
Vaša náplň práce bude:
- Organizácia pracovných stretnutí s obchodnými partnermi
- Manažment kalendáru a termínov
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Koordinácia kancelárie: objednávanie kancelárskych potrieb, evidencia pošty, zabezpečenie drobných opráv a pod.
- Administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
- Príprava rôznych reportov
- Spolupráca pri zabezpečovaní služobných ciest – booking hotelov a leteniek
- Uvádzanie návštev, zabezpečenie drobného občerstvenia
Vaša náplň práce bude:
- Organizácia pracovných stretnutí s obchodnými partnermi
- Manažment kalendáru a termínov
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Koordinácia kancelárie: objednávanie kancelárskych potrieb, evidencia pošty, zabezpečenie drobných opráv a pod.
- Administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
- Príprava rôznych reportov
- Spolupráca pri zabezpečovaní služobných ciest – booking hotelov a leteniek
- Uvádzanie návštev, zabezpečenie drobného občerstvenia
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO JAZYKA
- Predchádzajúce skúsenosti v oblasti administratívy
- Dobrú znalosť MS Office
- Vynikajúce organizačné zručnosti
- Dobré komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
- Samostatnosť
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO JAZYKA
- Predchádzajúce skúsenosti v oblasti administratívy
- Dobrú znalosť MS Office
- Vynikajúce organizačné zručnosti
- Dobré komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
- Samostatnosť
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo
ID: 2626384
Dátum zverejnenia: 29.6.2016
2016-06-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.