Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborník pre koordináciu interných procesov a dokumentácie
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Aktuálne hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu ŠPECIALISTA PRE KOORDINÁCIU INTERNÝCH PROCESOV A DOKUMENTÁCIE pre nášho významného klienta - medzinárodnú a dobre etablovanú spoločnosť v Nitre.
Vašou náplňou práce bude:
- Koordinovanie interných procesov a internej dokumentácie na globálnej úrovni
- Kontrola dokumentácie po formálnej stránke, kontrola kompletnosti dokumentácie
- Koordinovanie procesu tvorby novej dokumentácie
- Pravidelné aktulizácie
- Distribúcia schválených dokumentov
- Podpora globálneho proces manažmentu
- Práca v internom systéme
Vašou náplňou práce bude:
- Koordinovanie interných procesov a internej dokumentácie na globálnej úrovni
- Kontrola dokumentácie po formálnej stránke, kontrola kompletnosti dokumentácie
- Koordinovanie procesu tvorby novej dokumentácie
- Pravidelné aktulizácie
- Distribúcia schválených dokumentov
- Podpora globálneho proces manažmentu
- Práca v internom systéme
Požadujeme
Požiadavky na úspešného kandidáta:
- Plynulá úroveň ANGLICKÉHO jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- Minimálne 2 roky skúseností na obdobnej pozícii - proces manažment, koordinácia interných procesov a dokumentácie
- Skúsenosť z centra zdieľaných služieb - výhoda
- Veľmi vítaná je skúsenosť s lean manažmentom v danej oblasti
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Zmysel pre detail
- Flexibilita pre občasné služobné cesty v zahraničí
- Plynulá úroveň ANGLICKÉHO jazyka (denná písomná a ústna komunikácia)
- Minimálne 2 roky skúseností na obdobnej pozícii - proces manažment, koordinácia interných procesov a dokumentácie
- Skúsenosť z centra zdieľaných služieb - výhoda
- Veľmi vítaná je skúsenosť s lean manažmentom v danej oblasti
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Zmysel pre detail
- Flexibilita pre občasné služobné cesty v zahraničí
Benefity
Benefity ponúkané spoločnosťou:
- Finančné odmeny
- Flexibilný pracovný čas
- Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Doplnkové vzdelávanie, jazykové kurzy
- Možnosti pre ďalší profesionálny rast
- Team-buildingové aktivity
- Finančné odmeny
- Flexibilný pracovný čas
- Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Doplnkové vzdelávanie, jazykové kurzy
- Možnosti pre ďalší profesionálny rast
- Team-buildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2576494
Dátum zverejnenia: 24.5.2016
2016-05-24
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent platobných kariet Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.