Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Buď súčasťou nového projektu! Rola, ktorá sa neodmieta!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Konečne príležitosť na zmenu pre tých, ktorí nechcú stereotyp. Ak hľadáte prácu, ktorá spája komunikáciu v cudzom jazyku a administratívnu podporu, určite nám pošlite CV!
Pozíciu obsadzujeme pre spoločnosť, každoročne oceňovanú ako jednu z TOP finančných inštitúcií.
Náplň práce zahŕňa:
- Prácu v novej aplikácii vytvorenej pre klientov spoločnosti
- Telefonickú a emailovú podpora používateľov v cudzom jazyku (nie call centrum)
- Administratívne plnenie úloh – nastavenie prístupov, dopĺňanie údajov, selekciu vhodných dát, spracovanie portfólia produktov
- Komunikáciu s ostatnými oddeleniami a manažérmi
Pozíciu obsadzujeme pre spoločnosť, každoročne oceňovanú ako jednu z TOP finančných inštitúcií.
Náplň práce zahŕňa:
- Prácu v novej aplikácii vytvorenej pre klientov spoločnosti
- Telefonickú a emailovú podpora používateľov v cudzom jazyku (nie call centrum)
- Administratívne plnenie úloh – nastavenie prístupov, dopĺňanie údajov, selekciu vhodných dát, spracovanie portfólia produktov
- Komunikáciu s ostatnými oddeleniami a manažérmi
Požadujeme
Akých kandidátov hľadáme:
- Jazykovo vybavených, s týmito kombináciami:
slovenský a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
český a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
- So skúsenosťou s komunikáciou alebo poskytovaním klientského servisu a administratívou (min. 6 mesiacov)
- Používateľov MS Office – Word a Excel
- S proaktívnym prístupom a chuťou učiť sa
- Jazykovo vybavených, s týmito kombináciami:
slovenský a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
český a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
- So skúsenosťou s komunikáciou alebo poskytovaním klientského servisu a administratívou (min. 6 mesiacov)
- Používateľov MS Office – Word a Excel
- S proaktívnym prístupom a chuťou učiť sa
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2565910
Dátum zverejnenia: 17.5.2016
2016-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1300 EUR/mesiac