Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chceš sa podieľať na HR procesoch? Podporovať pobočky po celom svete? Poď k nám!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Nadnárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadá skúseného kandidáta, ktorý sa chce stať súčasťou úspešného tímu.
Ak hľadáte zamestnanie v back office s aktívnym využitím anglického jazyka v medzinárodnej spoločnosti, kde môžete neustále rozvíjať svoje znalosti, pošlite nám svoj životopis!
Hlavná náplň práce:
- podpora pobočiek po celom svete ohľadom HR procesov
- vytváranie procesných máp a dokumentov na základe novozavedených procesov/ pravidiel
- obnova a kontrola dokumentov, interných stránok a dát na internom serveri
- kontrola kompletnosti HR dokumentov všetkých zamestnancov
- komunikácia v rámci firmy, avšak medzi pobočkami
- analýza dát a informácií
Ak hľadáte zamestnanie v back office s aktívnym využitím anglického jazyka v medzinárodnej spoločnosti, kde môžete neustále rozvíjať svoje znalosti, pošlite nám svoj životopis!
Hlavná náplň práce:
- podpora pobočiek po celom svete ohľadom HR procesov
- vytváranie procesných máp a dokumentov na základe novozavedených procesov/ pravidiel
- obnova a kontrola dokumentov, interných stránok a dát na internom serveri
- kontrola kompletnosti HR dokumentov všetkých zamestnancov
- komunikácia v rámci firmy, avšak medzi pobočkami
- analýza dát a informácií
Požadujeme
Uprednostníme uchádzačov, ktorí majú:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- minimálne 1 ročnú skúsenosť s administratívou
- vyzreté komunikačné znalosti
- analytické zmýšľanie
- schopnosť pracovať samostatne
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- minimálne 1 ročnú skúsenosť s administratívou
- vyzreté komunikačné znalosti
- analytické zmýšľanie
- schopnosť pracovať samostatne
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2531266
Dátum zverejnenia: 25.4.2016
2016-04-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Databázový administrátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.