Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR manager
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máte skúsenosti s náborom? Vyznáte sa v zákonníku práce? Viete čo všetko obnáša personálna administratíva? Ovládate anglický jazyk a chcete ho aktívne využívať pri komunikácii s nadriadeným? Ste odvážny a samostatný? Tak toto je príležitosť práve pre Vás.
Jeden z naších klientov, ktorým je medzinárodna a celosovetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol celú HR agendu a zastával pozíciu PERSONALISTU.
Hlavná pracovná naplň:
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti
- kontaktná osoba pre personálne otázky na Slovensku
- reporting na HR manažéra v zahraničí
- realizácia výberových procesov
- komunikácia s personálnymi agentúrami
- zastrešenie adaptačného procesu (vstupné školenie, predstavenie zamestnanca)
- zastrešenie kontroly cestovných nákladov
- starostlivosť o expatov spoločnosti
- vedenie personálnej administratívy
- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov (zistenie potrieb, zabezpečenie tréningov, sledovanie nákladov, komunikácia s agentúrami)
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratíva
Jeden z naších klientov, ktorým je medzinárodna a celosovetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol celú HR agendu a zastával pozíciu PERSONALISTU.
Hlavná pracovná naplň:
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti
- kontaktná osoba pre personálne otázky na Slovensku
- reporting na HR manažéra v zahraničí
- realizácia výberových procesov
- komunikácia s personálnymi agentúrami
- zastrešenie adaptačného procesu (vstupné školenie, predstavenie zamestnanca)
- zastrešenie kontroly cestovných nákladov
- starostlivosť o expatov spoločnosti
- vedenie personálnej administratívy
- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov (zistenie potrieb, zabezpečenie tréningov, sledovanie nákladov, komunikácia s agentúrami)
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratíva
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- predchádzajúca prax v oblasti HR min. 2 roky (interné HR oddelenie, perosnálna agentúra a pod.)
- aktívna znalosť anglického jazyka PODMIENKOU
- znalosť nemeckého jazyka VEĽKOU VÝHODOU
- aktívna užívateľská znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- výborné koordinačné a organizačné zručnosti
- komunikatívnosť, samostatnosť
- pro-aktivita
- predchádzajúca prax v oblasti HR min. 2 roky (interné HR oddelenie, perosnálna agentúra a pod.)
- aktívna znalosť anglického jazyka PODMIENKOU
- znalosť nemeckého jazyka VEĽKOU VÝHODOU
- aktívna užívateľská znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- výborné koordinačné a organizačné zručnosti
- komunikatívnosť, samostatnosť
- pro-aktivita
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2500423
Dátum zverejnenia: 4.4.2016
2016-04-04
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: HR generalist, Personalista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.