Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora zákazníckeho servisu (francúzsky jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Inklinuješ viac k písomnej ako hovorenej forme využitia francúzskeho jazyka? Poď robiť admin podporu zákazníckeho centra.
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Náplň práce:
- Preberanie a spracovanie objednávok od obchodných zástupcov francúzskeho regiónu
- Evidencia objednávok od klientov v internom systéme SAP
- Administratívna podpora zákazníckeho centra
- Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
- Kontrola, zaznamenanie a ukladanie elektronickej fakturácie do databázy
- Interná komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami a zahraničnými pobočkami
- Tvorba ad-hoc reportov
- Navrhovanie projektov týkajúcich sa zlepšenia efektivity fungovania
- Správa dát v systéme
Požadujeme
Požiadavky na úspešných uchádzačov:
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
- Angličtina a francúzština na komunikatívnej úrovni
- Ekonomické vzdelanie a prax v administratíve/s fakturáciou (min.6 mesiacov)
- Motivácia pre prácu v administratíve
- Orientovaný na detail
Benefity
Firemné benefity:
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
- 13. garantovaný plat
- Nadštandardne dotované stravné lístky
- Jazykové kurzy
- Nákup firemných produktov za zvýhodnené ceny
- Sick days
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2433614
Dátum zverejnenia: 12.2.2016
2016-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac