Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný asistent
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac
800 - 900 EUR/mesiac
Náš klient Vám ponúka príležitosť rozvíjať svoje skúsenosti na pozícii OBCHODNÉHO ASISTENTA.
Náplň práce:
- Administratíva (pošta, doklady pre obch. partnerov, vystavovanie objednávok, dodacích listov, faktúr, evidencia skladov, príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava prehľadov pre manažment)
- Podpora pre obchodného zástupcu (plnenie úloh zadaných obch. zástupcom), úzka komunikácia s obchodným zástupcom a s vedením
- Vypracovávanie a evidencia cenových ponúk
- Vyhľadávanie zákaziek a zákazníkov cez internet
- Vybavovanie objednávok (komunikácia so zákazníkom, zabezpečenie celého procesu dopravy tovaru načas k zákazníkovi)
- Riešenie vzniknutých problémov, reklamácií a pod.
Náplň práce:
- Administratíva (pošta, doklady pre obch. partnerov, vystavovanie objednávok, dodacích listov, faktúr, evidencia skladov, príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava prehľadov pre manažment)
- Podpora pre obchodného zástupcu (plnenie úloh zadaných obch. zástupcom), úzka komunikácia s obchodným zástupcom a s vedením
- Vypracovávanie a evidencia cenových ponúk
- Vyhľadávanie zákaziek a zákazníkov cez internet
- Vybavovanie objednávok (komunikácia so zákazníkom, zabezpečenie celého procesu dopravy tovaru načas k zákazníkovi)
- Riešenie vzniknutých problémov, reklamácií a pod.
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (schopnosť reagovať na emaily a telefónaty)
- Užívateľ v MS Office (Outlook, Excel, Word, Powerpoint), Internet
- Proaktivita
- Tímový hráč
- Zodpovednosť, spoľahlivosť
- Orientácia na zákazníka
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (schopnosť reagovať na emaily a telefónaty)
- Užívateľ v MS Office (Outlook, Excel, Word, Powerpoint), Internet
- Proaktivita
- Tímový hráč
- Zodpovednosť, spoľahlivosť
- Orientácia na zákazníka
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavý systém firemných výhod:
- Možnosť osobného a kariérneho rastu
- Dynamický, pozitívny pracovný tím
- Osobný prístup k zamestnancovi (malá spoločnosť)
- Kontakt so slovenskými aj zahraničnými obchodnými partnermi
- Možnosť spolutvoriť systém fungovania spoločnosti
- Rôznorodosť pracovných činností
- Samostatná organizácia pracovných úloh
- Možnosť osobného a kariérneho rastu
- Dynamický, pozitívny pracovný tím
- Osobný prístup k zamestnancovi (malá spoločnosť)
- Kontakt so slovenskými aj zahraničnými obchodnými partnermi
- Možnosť spolutvoriť systém fungovania spoločnosti
- Rôznorodosť pracovných činností
- Samostatná organizácia pracovných úloh
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/brigady-docasna-praca/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/brigady-docasna-praca/
ID: 2431024
Dátum zverejnenia: 10.2.2016
2016-02-10
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 900 EUR/mesiac