Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Využite svoju angličtinu a taliančinu v bankovom prostredí
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 EUR/mesiac
1000 - 1200 EUR/mesiac
Máme pre Vás skvelú príležitosť v nadnárodnej spoločnosti, kde sa Vám naskytuje možnosť využiť nielen svoje jazykové znalosti. Ak máte záujem získať cenné skúsenosti z prostredia bankovníctva a máte už predchádzajúcu prax v oblasti administratívy, neváhajte nám poslať Váš životopis ešte dnes.
Medzi Vaše úlohy bude patriť:
- otváranie/zatváranie účtov klientov
- úprava a správa klientských dát
- práca v systémoch spoločnosti
- komunikácia v anglickom a talianskom jazyku (e-maily, telefonáty)
- aktívna spolupráca s kolegami v zahraničných pobočkách
- administratívna podpora tímu a ad hoc úlohy
Medzi Vaše úlohy bude patriť:
- otváranie/zatváranie účtov klientov
- úprava a správa klientských dát
- práca v systémoch spoločnosti
- komunikácia v anglickom a talianskom jazyku (e-maily, telefonáty)
- aktívna spolupráca s kolegami v zahraničných pobočkách
- administratívna podpora tímu a ad hoc úlohy
Požadujeme
Radi sa s Vami stretneme, ak máte:
- pokročilú znalosť anglického A talianskeho jazyka
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- prax na pozícii v administratíve/banke, aj popri štúdiu (min. 6 mesiacov)
- užívateľskú úroveň balíka MS Office
- samostatný a zodpovedný prístup
- pokročilú znalosť anglického A talianskeho jazyka
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- prax na pozícii v administratíve/banke, aj popri štúdiu (min. 6 mesiacov)
- užívateľskú úroveň balíka MS Office
- samostatný a zodpovedný prístup
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2417905
Dátum zverejnenia: 1.2.2016
2016-02-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 EUR/mesiac