Supervisor customer service

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Máte skúsenosti z oblasti Customer Care/Call Ceter a pod.? Viete čo sú to KPI´s, SLA´s a viedli ste tím ľudí? Chcete Vaše skúsenosti rozšíriť a kariérne sa posunúť?

Využite príležitosť a uchádzajte sa o pozíciu SUPERVISOR-a.

Vašimi úlohami bude:

- zodpovednosť za riadenie a rozvoj 20-členného tímu
- realizácia náboru nových zamestnancov a spolupráca s HR oddelením
- zodpovednosť za produktivitu a kvalitu výsledkov zvereného tímu
- zodpovednosť za plnenie KPI´s a motivácia členov tímu
- pravidelné stretnutia s členmi tímu a komunikácia ohľadne ich kariérnych cieľov/rozvoja
- implementácia nových pracovných postupov

Požadujeme

Úspešný kandidát by mal mať:

- skúsenosti v oblasti Customer Care/Call Centrum PODMIENKOU
- znalosť anglického jazyka na plynulej úrovni PODMIENKOU
- znalosť ďalšieho cudzieho jazyka VÝHODOU
- skúsenosti s vedením tímu PODMIENKOU

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/engineering/
ID: 2330406  Dátum zverejnenia: 16.11.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.