Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora manažéra s francúzskym jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Láka ťa práca v profesionálnom prostredí medzinárodnej spoločnosti?
Máš ekonomické vzdelanie a zároveň aktívne komunikuješ v dvoch svetových jazykoch - anglicky a francúzsky?
Táto vynikajúca pracovná príležitosť môže byť určená práve Tebe!
Náplň práce:
- Poskytovanie podpory manažmentu v rámci správy zvereného portfólia klientov
- Obnova, udržanie a rozširovanie klientského portfólia
- Pravidelné predkladanie výkazov a správ
- Spracovanie pridelených špecifických úloh týkajúcich sa starostlivosti o zverené portfólio klientov
- Spolupráca a podpora iným oddeleniam s orientáciou na naplnenie stanoveného cieľa spoločnosti
- Denná komunikácia v oboch cudzích jazykoch
Máš ekonomické vzdelanie a zároveň aktívne komunikuješ v dvoch svetových jazykoch - anglicky a francúzsky?
Táto vynikajúca pracovná príležitosť môže byť určená práve Tebe!
Náplň práce:
- Poskytovanie podpory manažmentu v rámci správy zvereného portfólia klientov
- Obnova, udržanie a rozširovanie klientského portfólia
- Pravidelné predkladanie výkazov a správ
- Spracovanie pridelených špecifických úloh týkajúcich sa starostlivosti o zverené portfólio klientov
- Spolupráca a podpora iným oddeleniam s orientáciou na naplnenie stanoveného cieľa spoločnosti
- Denná komunikácia v oboch cudzích jazykoch
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Ukončené VŠ vzdelanie - ekonomické vzdelanie je veľkou výhodou
- Prechádzajúca prax v administratíve
- Aktívna znalosť Anglického jazyka
- Aktívna znalosť Francúzskeho jazyka
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne
- Analytické a numerické zručnosti
- Ukončené VŠ vzdelanie - ekonomické vzdelanie je veľkou výhodou
- Prechádzajúca prax v administratíve
- Aktívna znalosť Anglického jazyka
- Aktívna znalosť Francúzskeho jazyka
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne
- Analytické a numerické zručnosti
Benefity
Náš klient Vám ponúka:
- Zaujímavú príležitosť pracovať pre silnú medzinárodnú spoločnosť
- Zamestnanecké výhody a benefity typu: extra dni dovolenky, preplácané nadčasy, flexibilný pracovný čas, extra sick days
- Finančné bonusy
- Zaujímavú príležitosť pracovať pre silnú medzinárodnú spoločnosť
- Zamestnanecké výhody a benefity typu: extra dni dovolenky, preplácané nadčasy, flexibilný pracovný čas, extra sick days
- Finančné bonusy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2330196
Dátum zverejnenia: 16.11.2015
2015-11-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.