Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikatívni francúzštinári pre oblasť zákazníckej podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/mesiac
1000 EUR/mesiac
Medzinárodná firma hľadá šikovných a komunikatívnych ľudí, ktorí chcú v práci naplno využívať znalosti francúzskeho a anglického jazyka a láka ich svet zákazníckej podpory. Ak radi pomáhate iným, dokonca aj v cudzích jazykoch, toto je vaša príležitosť!
Vašimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- Profesionálna telefonická a emailová podpora zákazníkom v cudzom jazyku
- Zaznamenávanie kontaktov a komunikácie s klientom v internej databáze
- Zabezpečenie pomoci a operatívneho riešenia pri vzniknutých problémoch
- Poskytovanie adekvátnych odpovedí a informácií na otázky týkajúce sa danej oblasti prostredníctvom dostupných zdrojov
- Riešenie prioritných, eskalovaných aktivít/problémov zákazníka
- Interná komunikácia a spolupráca s členmi tímu a inými oddeleniami spoločnosti
- Spoluúčasť na vytváraní a udržiavaní pozitívneho obrazu firmy
Vašimi hlavnými pracovnými aktivitami bude:
- Profesionálna telefonická a emailová podpora zákazníkom v cudzom jazyku
- Zaznamenávanie kontaktov a komunikácie s klientom v internej databáze
- Zabezpečenie pomoci a operatívneho riešenia pri vzniknutých problémoch
- Poskytovanie adekvátnych odpovedí a informácií na otázky týkajúce sa danej oblasti prostredníctvom dostupných zdrojov
- Riešenie prioritných, eskalovaných aktivít/problémov zákazníka
- Interná komunikácia a spolupráca s členmi tímu a inými oddeleniami spoločnosti
- Spoluúčasť na vytváraní a udržiavaní pozitívneho obrazu firmy
Požadujeme
Úspešní kandidáti na túto pozíciu by sa mali nájsť v týchto požiadavkách:
- Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie
- Aktívna úroveň francúzskeho a anglického jazyka (slovom i písmom)
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory sú veľkou výhodou
- Vynikajúce komunikačné zručnosti, pohotovosť, takt, ochota pomáhať, odolnosť voči stresovým situáciám
- PC zručnosť (MS Office)
- Ukončené VŠ/SŠ vzdelanie
- Aktívna úroveň francúzskeho a anglického jazyka (slovom i písmom)
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory sú veľkou výhodou
- Vynikajúce komunikačné zručnosti, pohotovosť, takt, ochota pomáhať, odolnosť voči stresovým situáciám
- PC zručnosť (MS Office)
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2254831
Dátum zverejnenia: 21.9.2015
2015-09-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac