Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník došlých platieb a cestovných nákladov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Bavia ťa peniaze? Koho nebavia?
Poď sa podieľať na finančno - účtovných aktivitách v jednej z najlukratívnejších firiem v Bratislave a získaj relevantnú skúsenosť do svojho CV. Ak máš angličtinu na aktívnej úrovni a v Exceli sa cítiš ako doma, pošli nám životopis v anglickom jazyku.
Náplň práce:
- Spracovanie došlých platieb, cestovných nákladov, dodávateľských faktúr v rámci firmy
- Procesovanie a spájanie
- Kontrola a monitoring finančnej dokumentácie
- Správa interného systému, jeho aktualizácia, údržba správnosti informácií
- Kontrola správnosti faktúr, potvrdení o zaplatení, v prípade nezrovnalostí komunikácia s účtovným oddelením
- Dohľad nad vyplácaním záväzkov
Poď sa podieľať na finančno - účtovných aktivitách v jednej z najlukratívnejších firiem v Bratislave a získaj relevantnú skúsenosť do svojho CV. Ak máš angličtinu na aktívnej úrovni a v Exceli sa cítiš ako doma, pošli nám životopis v anglickom jazyku.
Náplň práce:
- Spracovanie došlých platieb, cestovných nákladov, dodávateľských faktúr v rámci firmy
- Procesovanie a spájanie
- Kontrola a monitoring finančnej dokumentácie
- Správa interného systému, jeho aktualizácia, údržba správnosti informácií
- Kontrola správnosti faktúr, potvrdení o zaplatení, v prípade nezrovnalostí komunikácia s účtovným oddelením
- Dohľad nad vyplácaním záväzkov
Požadujeme
Požiadavky na uchádzačov:
- Ukončené ekonomické vzdelanie – OA/ VŠ 1.,2.stupeň
- Excel – tvorba kontingenčných tabuliek a grafov, funkcie v lookup, h lookup, sum, if
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- Skúsenosť s prácou v administratíve – fakturácia (min.6 mesiacov)
- Ukončené ekonomické vzdelanie – OA/ VŠ 1.,2.stupeň
- Excel – tvorba kontingenčných tabuliek a grafov, funkcie v lookup, h lookup, sum, if
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- Skúsenosť s prácou v administratíve – fakturácia (min.6 mesiacov)
Benefity
Firemné benefity:
- Finančné bonusy
- Možnosť nadobudnutia rôznych školiacich programov v oblasti účtovníctva, financií a manažmentu
- Sick days
- Dni dovolenky navyše
- Preplácané nadčasy/ náhradné voľno
- Flexibilný pracovný čas
- Plne hradené stravné lístky
- Ticket compliments
- Finančné bonusy
- Možnosť nadobudnutia rôznych školiacich programov v oblasti účtovníctva, financií a manažmentu
- Sick days
- Dni dovolenky navyše
- Preplácané nadčasy/ náhradné voľno
- Flexibilný pracovný čas
- Plne hradené stravné lístky
- Ticket compliments
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2234213
Dátum zverejnenia: 24.8.2015
2015-08-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac