Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Stále hľadáš pozíciu, ktorá kombinuje admin a komunikáciu? Už nehľadaj!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1100 EUR/mesiac
950 - 1100 EUR/mesiac
Nemáš rád prácu, ktorá je jednotvárna? Chcel by si pracovať v oblasti administratívy, ale nechceš celý deň len prepisovať čísla do tabuľky?
Čo tak kombinácia administratívy a internej komunikácie?
Náš klient, medzinárodná spoločnosť pochádzajúca z Nemecka momentálne hľadá niekoho, komu by sa páčila nasledujúca náplň práce a vedel by sa pre ňu každý deň nadchnúť:
- Spracovanie objednávok v internom systéme
- Tvorba dobropisov a dlhopisov
- Správa fakturácie
- Komunikácia s účtovným a marketingovým oddelením
- Príprava reportov
- Ad hoc administratíva spojená s danými úlohami
- Čiastočná správa logistiky výrobkov
- práca v systéme SAP
Čo tak kombinácia administratívy a internej komunikácie?
Náš klient, medzinárodná spoločnosť pochádzajúca z Nemecka momentálne hľadá niekoho, komu by sa páčila nasledujúca náplň práce a vedel by sa pre ňu každý deň nadchnúť:
- Spracovanie objednávok v internom systéme
- Tvorba dobropisov a dlhopisov
- Správa fakturácie
- Komunikácia s účtovným a marketingovým oddelením
- Príprava reportov
- Ad hoc administratíva spojená s danými úlohami
- Čiastočná správa logistiky výrobkov
- práca v systéme SAP
Požadujeme
Ak ťa pozícia zaujala a spĺňaš nasledovné podmienky, si TEN ktorého hľadáme:
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax v administratíve s tvorbou objednávok alebo fakturáciou
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka a komunikatívna znalosť anglického jazyka
- Zmysel pre detail a organizačné schopnosti
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax v administratíve s tvorbou objednávok alebo fakturáciou
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka a komunikatívna znalosť anglického jazyka
- Zmysel pre detail a organizačné schopnosti
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2223819
Dátum zverejnenia: 15.8.2015
2015-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1100 EUR/mesiac