Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Order to cash specialist- french speakers
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Ovládaš plynule FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ jazyk a inklinuješ k aktívnej komunikácii? Ak si k tomu na škole rád/a ťukal/a do kalkulačky, zbystri pozornosť, lebo náš klient, svetoznáma firma spoza veľkej mláky, hľada AKTÍVYNCH francúzštinárov pre oddelenie Order to Cash.
Medzi tvoje aktivity bude patriť aj:
- funkcia kontaktnej osoby pri záležitostiach fakturačného oddelenia
- aktívna komunikácia s biznis partnermi v cudzích jazykoch
- koordinácia klientskych účtov
- podpora chodu špecializovaného oddelenia účtovníctva (pohľadávky)
- kooperácia s oddeleniami a zahraničnými pobočkami spoločnosti
- aktualizácia dát v interných systémoch
- reportingové a projektové aktivity
- denná komunikácia s externými a internými partnermi
Medzi tvoje aktivity bude patriť aj:
- funkcia kontaktnej osoby pri záležitostiach fakturačného oddelenia
- aktívna komunikácia s biznis partnermi v cudzích jazykoch
- koordinácia klientskych účtov
- podpora chodu špecializovaného oddelenia účtovníctva (pohľadávky)
- kooperácia s oddeleniami a zahraničnými pobočkami spoločnosti
- aktualizácia dát v interných systémoch
- reportingové a projektové aktivity
- denná komunikácia s externými a internými partnermi
Požadujeme
Požiadavky na úspešných kandidátov:
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania (výhodou)
- FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ JAZYK AKTÍVNE
- skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu/fakturácie (aspoň 1 rok)
- balíček MS office (Excel na úrovni pivotiek)
- výborné komunikačné zručnosti
- silná orientácia na zákazníka
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania (výhodou)
- FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ JAZYK AKTÍVNE
- skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu/fakturácie (aspoň 1 rok)
- balíček MS office (Excel na úrovni pivotiek)
- výborné komunikačné zručnosti
- silná orientácia na zákazníka
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
+
13. garantovaný plat
gastrolístky
príspevky na jazykové vzdelávanie
sociálne benefity
teambuildingy
školenia
+
13. garantovaný plat
gastrolístky
príspevky na jazykové vzdelávanie
sociálne benefity
teambuildingy
školenia
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 2213621
Dátum zverejnenia: 7.8.2015
2015-08-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista pohľadávok, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1300 EUR/mesiac