Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zamestnaneckej podpory s taliančinou
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Výrobná medzinárodná spoločnosť hľadá skúseného kandidáta na pozíciu ŠPECIALISTA ZAMESTNANECKEJ PODPORY. Ak spĺňate jazykové požiadavky a rovnako máte požadované skúsenosti na obdobnej pozícii, je tu šanca pre Vás!
Náplň práce:
- Intenzívna komunikácia s internými zamestnancami spoločnosti, súvisiaca s personálnou problematikou (telefonicky a emailom)
- administrácia školení, plánov, registrácia účastníkov školení
- Poskytovanie informácií
- Prijímanie a riešenie prípadných požiadaviek
- Práca s interným informačným systémom
- Administratívna podpora
- Riešenie vzniknutých ad hoc situácií
- Komunikácia v rámci jednotlivých oddelení
Náplň práce:
- Intenzívna komunikácia s internými zamestnancami spoločnosti, súvisiaca s personálnou problematikou (telefonicky a emailom)
- administrácia školení, plánov, registrácia účastníkov školení
- Poskytovanie informácií
- Prijímanie a riešenie prípadných požiadaviek
- Práca s interným informačným systémom
- Administratívna podpora
- Riešenie vzniknutých ad hoc situácií
- Komunikácia v rámci jednotlivých oddelení
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- ANGLICKÝ jazyk na mierne pokročilej úrovni a TALIANSKÝ jazyk na komunikatívnej úrovni - PODMIENKOU
- základné znalosti a orientácia v personálnej problematike
- vynikajúce zručnosti v riešení problémov
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- schopnosť komunikovať so zákazníkom na profesionálnej úrovni
- skúsenosť so zákazníckym servisom - vítaná
- prax v medzinárodnej spoločnosti - vítaná
- prax na Call centre výhodou
- prozákaznícky a proklientský prístup
- príjemný prejav a reprezentatívne vystupovanie
- ANGLICKÝ jazyk na mierne pokročilej úrovni a TALIANSKÝ jazyk na komunikatívnej úrovni - PODMIENKOU
- základné znalosti a orientácia v personálnej problematike
- vynikajúce zručnosti v riešení problémov
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- schopnosť komunikovať so zákazníkom na profesionálnej úrovni
- skúsenosť so zákazníckym servisom - vítaná
- prax v medzinárodnej spoločnosti - vítaná
- prax na Call centre výhodou
- prozákaznícky a proklientský prístup
- príjemný prejav a reprezentatívne vystupovanie
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 2206265
Dátum zverejnenia: 2.8.2015
2015-08-02
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.