Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckej starostlivosti s anglickým jazykom
Miesto práce
Nitriansky kraj
Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Hľadáme jazykovo zdatného kandidáta s aktívnou znalosťou anglického jazyka.
Príležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, stabilná medzinárodná spoločnosť.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie objednávok, kontrola náležitostí objednávok
- Validácia objednávok
- Správa údajov v systéme
- Kontrola správnosti platobných podmienok a platobných termínov, kontrola správnosti kurzových zmien
- Riešenie reklamácií
- Fakturácie, riešenie dobropisov
- Informovať finančné oddelenie o pohľadávkach po splatnosti
- Poskytovanie profesionálnej zákazníckej starostlivosti
- Denná ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku
Príležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, stabilná medzinárodná spoločnosť.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie objednávok, kontrola náležitostí objednávok
- Validácia objednávok
- Správa údajov v systéme
- Kontrola správnosti platobných podmienok a platobných termínov, kontrola správnosti kurzových zmien
- Riešenie reklamácií
- Fakturácie, riešenie dobropisov
- Informovať finančné oddelenie o pohľadávkach po splatnosti
- Poskytovanie profesionálnej zákazníckej starostlivosti
- Denná ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku
Požadujeme
Spĺňate nasledujúce požiadavky? Pošlite nám ešte dnes Váš životopis.
- Plynulá znalosť anglického jazyka - PODMIENKA
- Prax v trvaní aspoň 1 rok v oblasti customer service/logistiky
- Príjemné vystupovanie, profesionálna úroveň komunikácie
- Dobré PC zručnosti - MS Word, MS Excel
- Aktívny prístup
- Plynulá znalosť anglického jazyka - PODMIENKA
- Prax v trvaní aspoň 1 rok v oblasti customer service/logistiky
- Príjemné vystupovanie, profesionálna úroveň komunikácie
- Dobré PC zručnosti - MS Word, MS Excel
- Aktívny prístup
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 2202958
Dátum zverejnenia: 30.7.2015
2015-07-30
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Logistik, Pracovník reklamačného oddelenia Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.