Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Cash management specialist s nemeckým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Zaujímaš sa o financie? Rád komunikuješ a vieš po Nemecky? Nehľadaj prácu, nechaj Grafton nájsť ju za teba. Pošli nám svoje CV a poď pracovať ako Cash Management Specialist pre jednu z najstabilnejších firiem v Bratislave.
Denne sa budete stretávať s:
- Externou komunikáciou s klientmi a dodávateľmi a internou komunikáciou v rámci spoločnosti
- Investigáciou dát ohľadom faktúr, nesplatených pohľadávok, otázkami zo strany spolupracujúcich firiem a vašou úlohou bude riešiť ich dotazy, splatnosť pohľadávok – tvorba splátkových kalendárov, hľadanie ďalších možností ohľadom splácania
- Informovaním klientov ohľadom vypršanej doby splatnosti faktúr
- Tiež bude potrebná pravidelná a spätná komunikácia s klientmi
- Jedná sa o kumuláciu back office a front office – práca v administratíve a zároveň komunikácia s klientmi
Denne sa budete stretávať s:
- Externou komunikáciou s klientmi a dodávateľmi a internou komunikáciou v rámci spoločnosti
- Investigáciou dát ohľadom faktúr, nesplatených pohľadávok, otázkami zo strany spolupracujúcich firiem a vašou úlohou bude riešiť ich dotazy, splatnosť pohľadávok – tvorba splátkových kalendárov, hľadanie ďalších možností ohľadom splácania
- Informovaním klientov ohľadom vypršanej doby splatnosti faktúr
- Tiež bude potrebná pravidelná a spätná komunikácia s klientmi
- Jedná sa o kumuláciu back office a front office – práca v administratíve a zároveň komunikácia s klientmi
Požadujeme
Požiadavky na úspešných kandidátov:
- Skúsenosť v rámci ekonomického sektoru výhodou
- Schopnosť komunikovať v Nemeckom jazyku
- Práca s MS Office
- Asertivita, proaktivita pri hľadaní riešení, kreativita, schopnosť pozerať sa na veci s nadhľadom, komunikatívnosť, celková rozhľadenosť v ekonomickom sektore
- Skúsenosť v rámci ekonomického sektoru výhodou
- Schopnosť komunikovať v Nemeckom jazyku
- Práca s MS Office
- Asertivita, proaktivita pri hľadaní riešení, kreativita, schopnosť pozerať sa na veci s nadhľadom, komunikatívnosť, celková rozhľadenosť v ekonomickom sektore
Benefity
Benefity:
- Zaujímavá a odlišná práca, ktorá spája administratívu a komunikáciu s klientmi
- Možnosť navýšenia platového ohodnotenia
- Možnosť kariérneho rastu
- Práca v tíme mladých ľudí
- Zaujímavá a odlišná práca, ktorá spája administratívu a komunikáciu s klientmi
- Možnosť navýšenia platového ohodnotenia
- Možnosť kariérneho rastu
- Práca v tíme mladých ľudí
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2201732
Dátum zverejnenia: 29.7.2015
2015-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný agent, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac