Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hr administration team leader
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej nadnárodnej spoločnosti na pozícii HR ADMINISTRATION TEAM LEADER.
Vašou náplňou práce bude:
- Poskytovať vedenie a riadenie celého servisu v rámci HR pracovnej administratívy
- Riadenie a plánovanie celej funkčnej oblasti, administratívnych procesov
- Zastrešovať HR procesy na európskej úrovni
-Zabezpečovať kvalitu úloh a dosahovanie stanovených ukazovateľov
- Udržiavať a zlepšovať HR systém v zmysle zefektívňovania procesov
- Zaisťovať rozvoj a koučing tímu v oblasti „customer care“
- Vytvárať a budovať atmosféru podporujúcu dosahovanie strategických cieľov
- Vedenie tímu zamestnancov (okolo 10 zamestnancov)
Vašou náplňou práce bude:
- Poskytovať vedenie a riadenie celého servisu v rámci HR pracovnej administratívy
- Riadenie a plánovanie celej funkčnej oblasti, administratívnych procesov
- Zastrešovať HR procesy na európskej úrovni
-Zabezpečovať kvalitu úloh a dosahovanie stanovených ukazovateľov
- Udržiavať a zlepšovať HR systém v zmysle zefektívňovania procesov
- Zaisťovať rozvoj a koučing tímu v oblasti „customer care“
- Vytvárať a budovať atmosféru podporujúcu dosahovanie strategických cieľov
- Vedenie tímu zamestnancov (okolo 10 zamestnancov)
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- VŠ vzdelanie
- 5 rokov skúsenosti v HR a payroll
- Skúsenosti s vedením tímu zamestnancov
- Skúsenosti s návrhom a rozvojom HR admin procesov
- Skúsenosti s paralelným riadením viacerých projektov
- Schopnosť analyzovať informácie, organizovať prácu
- Skúsenosti z prostredia SSC
- Plynulá úroveň anglického jazyka
- Strategické myslenie a schopnosť pracovať pod tlakom
- VŠ vzdelanie
- 5 rokov skúsenosti v HR a payroll
- Skúsenosti s vedením tímu zamestnancov
- Skúsenosti s návrhom a rozvojom HR admin procesov
- Skúsenosti s paralelným riadením viacerých projektov
- Schopnosť analyzovať informácie, organizovať prácu
- Skúsenosti z prostredia SSC
- Plynulá úroveň anglického jazyka
- Strategické myslenie a schopnosť pracovať pod tlakom
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2195997
Dátum zverejnenia: 24.7.2015
2015-07-24
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.