Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/ administratívna pracovníčka (anglický+maďarský+slovenský jazyk)
Miesto práce
Komárno, Nitriansky kraj
Komárno, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 750 EUR/mesiac
700 - 750 EUR/mesiac
Hľadáme komunikatívneho a šikovného človeka na pozíciu ASISTENT/ ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK.
Ak plynule komunikujete vo všetkých 3 požadovaných jazykoch, máte dobré organizačné a prezentačné zručnosti, môžete práve Vy získať túto zaujímavú prácu.
Vašou náplňou práce bude:
- Správa dát v internom programe
- Práca s intranetom
- Administratívna podpora pre manažéra
- Koordinácia a optimalizácia činností na obchodnom oddelení
- Komunikácia s klientmi a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Organizovanie meetingov, príprava podkladov a prezentácií
VYNIKAJÚCA PRÍLEŽITOSŤ PRE ABSOLVENTOV
Ak plynule komunikujete vo všetkých 3 požadovaných jazykoch, máte dobré organizačné a prezentačné zručnosti, môžete práve Vy získať túto zaujímavú prácu.
Vašou náplňou práce bude:
- Správa dát v internom programe
- Práca s intranetom
- Administratívna podpora pre manažéra
- Koordinácia a optimalizácia činností na obchodnom oddelení
- Komunikácia s klientmi a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Organizovanie meetingov, príprava podkladov a prezentácií
VYNIKAJÚCA PRÍLEŽITOSŤ PRE ABSOLVENTOV
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Anglický, maďarský a slovenský jazyk na výbornej úrovni
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie, ekonomické vzdelanie výhodou
- Predchádzajúca prax v oblasti administratívy/asistentských činností výhodou
- Znalosť MS Office
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, komunikatívnosť
- Časová flexibilita
- Dobré organizačné schopnosti
Nástup: IHNEĎ
- Anglický, maďarský a slovenský jazyk na výbornej úrovni
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie, ekonomické vzdelanie výhodou
- Predchádzajúca prax v oblasti administratívy/asistentských činností výhodou
- Znalosť MS Office
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, komunikatívnosť
- Časová flexibilita
- Dobré organizačné schopnosti
Nástup: IHNEĎ
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 2195729
Dátum zverejnenia: 24.7.2015
2015-07-24
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Tlmočník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 750 EUR/mesiac