Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office administrator (french)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ak sa chcete realizovať v back office, máte predchádzajúce skúsenosti v administratíve a komunikatívny FRANCÚZSKY a ANGLICKÝ jazyk, pošlite si životopis čím skôr. Jeden z našich kľúčových klientov hľadá vhodných kandidátov do tímu interných špecialistov s francúzštinou.
Vašimi dennými pracovnými aktivitami bude:
- podpora interným oddeleniam spoločnosti (zahraničné pobočky)
- administratívna podpora finančnému oddeleniu a oddeleniu zákazníckej podpory
- kontrola nad objednávkami, faktúrami (od prijatia po archiváciu)
- riešenie nezrovnalostí, nezhôd, ich komunikácia a náprava
- práca s internými databázami, reporting podľa požiadaviek interného klienta
- participácia na projektoch medzi oddeleniami spoločnosti
- riešenie komplexných úloh
Vašimi dennými pracovnými aktivitami bude:
- podpora interným oddeleniam spoločnosti (zahraničné pobočky)
- administratívna podpora finančnému oddeleniu a oddeleniu zákazníckej podpory
- kontrola nad objednávkami, faktúrami (od prijatia po archiváciu)
- riešenie nezrovnalostí, nezhôd, ich komunikácia a náprava
- práca s internými databázami, reporting podľa požiadaviek interného klienta
- participácia na projektoch medzi oddeleniami spoločnosti
- riešenie komplexných úloh
Požadujeme
Ideálny kandidát by mal spĺňať nasledujúce požiadavky:
- ukončené VŠ/SŠ vzdelanie (ideálne EKONOMICKÉHO smeru)
- znalosť ANGLICKÉHO a FRANCÚZSKEHO jazyka na aktívnej úrovni
- minimálne 6 mesačná skúsenosť v oblasti administratívy
- zákaznícky orientovaný, počítačové zručnosti (MS Office)
Nástup - ASAP
- ukončené VŠ/SŠ vzdelanie (ideálne EKONOMICKÉHO smeru)
- znalosť ANGLICKÉHO a FRANCÚZSKEHO jazyka na aktívnej úrovni
- minimálne 6 mesačná skúsenosť v oblasti administratívy
- zákaznícky orientovaný, počítačové zručnosti (MS Office)
Nástup - ASAP
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
+
13. plat
finančné bonusy
školenia
jazykové kurzy
gastrolístky
zľavy na produkty
sociálne benefity
+
13. plat
finančné bonusy
školenia
jazykové kurzy
gastrolístky
zľavy na produkty
sociálne benefity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2179570
Dátum zverejnenia: 13.7.2015
2015-07-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1100 EUR/mesiac