Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sprechen sie deutsch? / do you speak english?
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1200 EUR/mesiac
950 - 1200 EUR/mesiac
Máme pre Vás skvelú príležitosť v novovznikajúcom bankovom centre, kde sa Vám naskytuje možnosť využiť nielen svoje jazykové znalosti. Ak máte záujem získať cenné skúsenosti z prostredia bankovníctva a máte už predchádzajúcu prax v oblasti administratívy, neváhajte nám poslať Váš životopis ešte dnes.
Medzi Vaše úlohy bude patriť:
- vyhľadávanie dostupných informácií o biznis partneroch
- spracovanie finančných, geografických, organizačných dát
- vypracovanie hodnotení
- práca v interných systémoch spoločnosti
- komunikácia v cudzích jazykoch (e-maily, telefonáty)
- aktívna spolupráca s kolegami v zahraničných pobočkách
Medzi Vaše úlohy bude patriť:
- vyhľadávanie dostupných informácií o biznis partneroch
- spracovanie finančných, geografických, organizačných dát
- vypracovanie hodnotení
- práca v interných systémoch spoločnosti
- komunikácia v cudzích jazykoch (e-maily, telefonáty)
- aktívna spolupráca s kolegami v zahraničných pobočkách
Požadujeme
Radi sa s Vami stretneme, ak máte:
- pokročilú znalosť anglického A nemeckého jazyka
- VŠ vzdelanie I. al. II. stupňa (ekonomické zameranie)
- prax na pozícii v administratíve, aj popri štúdiu (min. 6 mesiacov)
- užívateľskú úroveň balíka MS Office
- samostatný a zodpovedný prístup
- prirodzenú zvedavosť
- pokročilú znalosť anglického A nemeckého jazyka
- VŠ vzdelanie I. al. II. stupňa (ekonomické zameranie)
- prax na pozícii v administratíve, aj popri štúdiu (min. 6 mesiacov)
- užívateľskú úroveň balíka MS Office
- samostatný a zodpovedný prístup
- prirodzenú zvedavosť
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2151690
Dátum zverejnenia: 20.6.2015
2015-06-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1200 EUR/mesiac