Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho servisu s aktívnou nemčinou
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Hľadáme jazykovo zdatných ľudí s aktívnou znalosťou nemeckého a komunikatívnou úrovňou anglického jazyka.
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Ak ste sa našli v nasledujúcich požiadavkách, pošlite nám ešte dnes Váš životopis:
- Pokročilá úroveň NEMECKÉHO je nevyhnutná
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
- Predchádzajúca prax v oblasti zákazníckej starostlivosti výhodou
- Znalosť práce v MS Office
- Výhodou je znalosť SAP
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikatívnosť
- Orientácia na riešenie problémov
- Pokročilá úroveň NEMECKÉHO je nevyhnutná
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
- Predchádzajúca prax v oblasti zákazníckej starostlivosti výhodou
- Znalosť práce v MS Office
- Výhodou je znalosť SAP
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikatívnosť
- Orientácia na riešenie problémov
Benefity
- Vuyžitie cudzích jazykov na dennej báze
- Jazykové kurzy
- Príjemné pracovné prostredie
- Team-buidlingy
- Ďalšie zaujímavé benefity
- Jazykové kurzy
- Príjemné pracovné prostredie
- Team-buidlingy
- Ďalšie zaujímavé benefity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 2132597
Dátum zverejnenia: 5.6.2015
2015-06-05
lokalita: okres Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, Logistik, Referent odbytu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.