Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recruitment consultant pre oblasť financií a bankovníctva
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1600 EUR/mesiac
1300 - 1600 EUR/mesiac
Náš tím konzultantov pre oblasť financií a bankovníctva potrebuje posilu. Hľadáme energickú osobnosť, ktorá má chuť učiť sa nové veci, vie sa nadchnúť pre prácu a je zameraná na zákazníka.
Na tejto pozícii budeš mať na starosti klientov, budeš zabezpečovať ich náborové potreby, realizovať pohovory s uchádzačmi o zamestnanie. Ak máš rád dynamické prostredie a oblasť HR ti je blízka, tak sa Ti u nás bude páčiť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Recruitment
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov
- Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Zadávanie inzercie do prístupných médií
- Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Prezentovanie služieb spoločnosti
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Zodpovednosť za pravidelný reporting
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Na tejto pozícii budeš mať na starosti klientov, budeš zabezpečovať ich náborové potreby, realizovať pohovory s uchádzačmi o zamestnanie. Ak máš rád dynamické prostredie a oblasť HR ti je blízka, tak sa Ti u nás bude páčiť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Recruitment
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov
- Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Zadávanie inzercie do prístupných médií
- Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Prezentovanie služieb spoločnosti
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Zodpovednosť za pravidelný reporting
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Ideálny kandidát by mal spĺňať tieto kritériá:
- VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
- Prax min. 2 roky vo finančnej sfére, obchode alebo HR
- Dobrý prehľad v prostredí bankovníctva
- Predchádzajúce skúsenosti z oblasti HR sú výhodou
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Silná orientácia na zákazníka
- Pracovné skúsenosti z medzinárodného prostredia
- Výborné komunikačne schopnosti
- Schopnosť jednania s klientmi
- Flexibilita a pracovné nasadenie
- PC znalosti – MS Office
- VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
- Prax min. 2 roky vo finančnej sfére, obchode alebo HR
- Dobrý prehľad v prostredí bankovníctva
- Predchádzajúce skúsenosti z oblasti HR sú výhodou
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Silná orientácia na zákazníka
- Pracovné skúsenosti z medzinárodného prostredia
- Výborné komunikačne schopnosti
- Schopnosť jednania s klientmi
- Flexibilita a pracovné nasadenie
- PC znalosti – MS Office
Benefity
- skvelý kolektív
- úspešný a dynamický tím
- nadštandardné ohodnotenie
- priestor pre uplatnenie vlastných nápadov
- atraktívne zamestnanecké výhody
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a tréningy
- početné teambuildingové aktivity
- úspešný a dynamický tím
- nadštandardné ohodnotenie
- priestor pre uplatnenie vlastných nápadov
- atraktívne zamestnanecké výhody
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a tréningy
- početné teambuildingové aktivity
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
ID: 2117630
Dátum zverejnenia: 22.5.2015
2015-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Klientský pracovník, Personálny konzultant Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 - 1600 EUR/mesiac