Administrátor objednávok s angličtinou a francúzštinou

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Na tejto pozícií sa stretneš s aktívnou komunikáciou v anglickom a francúzskom jazyku, budeš dávať administratívnu podporu oddeleniu nákupu. Využiješ svoje skúsenosti s administráciou a orientáciu na detail.

Náplň práce:

- príjem a spracovanie dokumentácie objednávok
- práca s objednávkami v internom systéme: nahrávanie, aktualizovanie
- komunikácia s: internými oddeleniami, pobočkami vo svete, klientami spoločnosti
- riešenie možných nezrovnalostí
- administratívna podpora
- podieľať sa pri navrhovaní zlepšení procesov

Požadujeme

Požiadavky na kandidátov:

- vysokoškolské vzdelanie 1. alebo 2. stupňa
- komunikatívna úroveň anglického a francúzskeho jazyka
- prax v administratíve je veľkou výhodou
- orientácia na detail
- užívateľ MS Office
- komunikačné zručnosti

Benefity

Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 2097467  Dátum zverejnenia: 27.4.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.