Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podporuj klienta s aktívnym využitím nemeckého a anglického jazyka
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ak je tvojou prioritou využívať nemecký a anglický jazyk na dennej báze je tu skvelá príležitosť. Tvojou úlohou bude poskytovať servis zahraničným klientom v oblasti obchodu, budeš v dennom telefonickom alebo emailovom kontakte, tým pádom anglický a nemecký jazyk si nezhoršíš, ale v nich budeš napredovať.
Náplň práce:
- administratívna podpora klientov (oddelenie nákupu) , externých dodávateľov
- tvorba objednávok a ich spracovanie v internom systéme
- kontrola správnosti objednávok a údajov na faktúrach
- v prípade nezrovnalostí opraviť chyby
- komunikácia s klientom ohľadne dodania tovaru
- reporty ohľadom pridelených úloh
Náplň práce:
- administratívna podpora klientov (oddelenie nákupu) , externých dodávateľov
- tvorba objednávok a ich spracovanie v internom systéme
- kontrola správnosti objednávok a údajov na faktúrach
- v prípade nezrovnalostí opraviť chyby
- komunikácia s klientom ohľadne dodania tovaru
- reporty ohľadom pridelených úloh
Požadujeme
Požiadavky:
- anglický a nemecký jazyk na pokročilej úrovni: využívaný denne na komunikáciu s klientami spoločnosti (telefonická a emailová komunikácia)
- pokročilá znalosť balíka MS Office: MS Excel (tvorba reportov)
- prax so SAPom výhodou
- pracovná skúsenosť v oblasti starostlivosti o klienta (zásobovanie, sprostredkovanie, dodanie)
- anglický a nemecký jazyk na pokročilej úrovni: využívaný denne na komunikáciu s klientami spoločnosti (telefonická a emailová komunikácia)
- pokročilá znalosť balíka MS Office: MS Excel (tvorba reportov)
- prax so SAPom výhodou
- pracovná skúsenosť v oblasti starostlivosti o klienta (zásobovanie, sprostredkovanie, dodanie)
Benefity
Garantovaný 13. plat
Flexibilný pracovný čas
Jazykové kurzy
Finančné a sociálne benefity
Flexibilný pracovný čas
Jazykové kurzy
Finančné a sociálne benefity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2079147
Dátum zverejnenia: 13.4.2015
2015-04-13
lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.