Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre oblasť customer care (anglický jazyk)
Miesto práce
Hlohovec, Nitriansky kraj
Hlohovec, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Príležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, výrobná spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v anglickom jazyku
- Vypracovanie cenových ponúk
- Spracovanie objednávok
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v anglickom jazyku
- Vypracovanie cenových ponúk
- Spracovanie objednávok
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti/logistiky vo výrobnej spoločnosti (ideálne elektrotechnický priemysel) v trvaní aspoň 1 rok
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti/logistiky vo výrobnej spoločnosti (ideálne elektrotechnický priemysel) v trvaní aspoň 1 rok
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 2075692
Dátum zverejnenia: 9.4.2015
2015-04-09
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Logistik, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.