Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior pozícia na oddelení spracovania bankovej dokumentácie
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máš zmysel pre prácu s číslami, bavilo ťa počas školy účtovníctvo/financie a ovládaš Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni? Chceš ho využívať na dennej báze? Práve teraz sa ti otvára možnosť zúročiť svoje vedomosti v praxi, v spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou v bankovníctve v Bratislave.
Náplňou tvojej práce bude:
- zodpovednať za pridelené aktivity
- kontrola procesov zodpovedných za spracovanie bankových operácií
- evidencia, overovanie a spracúvanie šekov, medzinárodných platieb v interných systémoch (fyzická práca so šekmi)
- riešenie nezrovnalostí v platobnom styku, komunikácia s pobočkami v zahraničí (prevažne písomne)
- údržba internej databázy a archivácia
- reporting, kontrola dokumentácie, náprava chybovosti
Náplňou tvojej práce bude:
- zodpovednať za pridelené aktivity
- kontrola procesov zodpovedných za spracovanie bankových operácií
- evidencia, overovanie a spracúvanie šekov, medzinárodných platieb v interných systémoch (fyzická práca so šekmi)
- riešenie nezrovnalostí v platobnom styku, komunikácia s pobočkami v zahraničí (prevažne písomne)
- údržba internej databázy a archivácia
- reporting, kontrola dokumentácie, náprava chybovosti
Požadujeme
- Obchodná akadémia
- komunikatívna znalosť Anglického jazyka (nesmieš mať strach z komunikácie v cudzom jazyku)
- prax v oblasti spracovania šekov, finančnej dokumentácie v bankovom prostredí (back office/front office v banke) aspoň 6 mesiacov
- orientácia na detail, precíznosť
- PC zručnosti (Word a Excel)
- analytické myslenie
- tímový hráč
- komunikatívna znalosť Anglického jazyka (nesmieš mať strach z komunikácie v cudzom jazyku)
- prax v oblasti spracovania šekov, finančnej dokumentácie v bankovom prostredí (back office/front office v banke) aspoň 6 mesiacov
- orientácia na detail, precíznosť
- PC zručnosti (Word a Excel)
- analytické myslenie
- tímový hráč
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2068294
Dátum zverejnenia: 31.3.2015
2015-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Pracovník platobného styku, Referent platobných kariet Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.