Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pozícia pre šikovných absolventov v administratíve (portugalský jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Hľadáme šikovných PORTUGALŠTINÁROV, ktorí majú prax v oblasti BACK OFFICE alebo ADMINISTRATÍVY a radi by posilnili rady nášho významného klienta v oblasti bankovníctva na centrále.
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie informácií o potenciálnych biznis partneroch
- hodnotenie klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- monitorovanie podozrivého správania sa klientov (analýza histórie klienta z hľadiska finančných a ekonomických podvodov)
- zber dát a ich záloha v interných programoch (komunikácia s front office v zahraničí)
- správa a procesovanie dokumentácie za účelom zisťovania rizikovosti spolupráce
- reporting
- administratíva súvisiaca s aktivitami
- písomná a telefonická komunikácia v cudzích jazykoch
Vašou náplňou práce bude:
- zisťovanie informácií o potenciálnych biznis partneroch
- hodnotenie klientov pred nadviazaním obchodných vzťahov
- monitorovanie podozrivého správania sa klientov (analýza histórie klienta z hľadiska finančných a ekonomických podvodov)
- zber dát a ich záloha v interných programoch (komunikácia s front office v zahraničí)
- správa a procesovanie dokumentácie za účelom zisťovania rizikovosti spolupráce
- reporting
- administratíva súvisiaca s aktivitami
- písomná a telefonická komunikácia v cudzích jazykoch
Požadujeme
Radi sa stretneme s kandidátmi, ktorí majú:
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- komunikatívny ANGLICKÝ a PORTUGALSKÝ jazyk
- prax v oblasti administratívy alebo back office z banky (6 mesiacov)
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- komunikatívny ANGLICKÝ a PORTUGALSKÝ jazyk
- prax v oblasti administratívy alebo back office z banky (6 mesiacov)
- orientáciu na detail
- tímového ducha
- flexibilný charakter
- aktívnu úroveň MS Office (Word, Excel)
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2060754
Dátum zverejnenia: 25.3.2015
2015-03-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Risk specialist Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.