Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chcete pracovať v oblasti hr a máte angličtinu a nemčinu? toto je práca pre vás!
Miesto práce
Senec, Bratislava
Senec, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá má svoju pobočku na slovenskom trhu hľadáme kandidátku, ktorá má skúsenosti v oblasti administratívy ale aj personalistiky, aktívne ovláda nemecký jazyk a má silné organizačné zručnosti.
Ak spĺňate požiadavky a nechcete robiť iba asistentku, ale pracovať aj v oblasti ľudských zdrojov, tak potom je práve táto ponuka niečo pre Vás.
Pracovná náplň:
- organizovanie stretnutí pre konateľa spoločnosti
- spracovanie dokumentácie spoločnosti
- zodpovednosť za vedenie dochádzky v spoločnosti
- booking hotelov, transportu, pracovných ciest
- komunikácia s personálnymi agentúrami
- koordinácia pohovorov
- komunikácia pracovných ponúk kandidátom
- starostlivosť a podpora zamestnancov
- organizácia firemných podujatí a teambuildingov
Ak spĺňate požiadavky a nechcete robiť iba asistentku, ale pracovať aj v oblasti ľudských zdrojov, tak potom je práve táto ponuka niečo pre Vás.
Pracovná náplň:
- organizovanie stretnutí pre konateľa spoločnosti
- spracovanie dokumentácie spoločnosti
- zodpovednosť za vedenie dochádzky v spoločnosti
- booking hotelov, transportu, pracovných ciest
- komunikácia s personálnymi agentúrami
- koordinácia pohovorov
- komunikácia pracovných ponúk kandidátom
- starostlivosť a podpora zamestnancov
- organizácia firemných podujatí a teambuildingov
Požadujeme
Vhodní uchádzači by mali mať:
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ( personalistika výhodou)
- Aktívnu znalosť ANGLICKÉHO jazyka slovom aj písmom
- Mierne pokročilú znalosť nemeckého jazyka
- Minimálne 2 ročnú skúsenosť na podobnej pozícii
- Strojopis na pokročilej úrovni
- Užívateľskú znalosť MS Office
- komunikatívne a organizačné zručnosti
Miesto výkonu práce PRI SENECI!
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ( personalistika výhodou)
- Aktívnu znalosť ANGLICKÉHO jazyka slovom aj písmom
- Mierne pokročilú znalosť nemeckého jazyka
- Minimálne 2 ročnú skúsenosť na podobnej pozícii
- Strojopis na pokročilej úrovni
- Užívateľskú znalosť MS Office
- komunikatívne a organizačné zručnosti
Miesto výkonu práce PRI SENECI!
Benefity
Spoločnosť ponúka prístup k najmodernejším technológiám, účasť na prestížnych projektoch a uplatnenie a rozvoj Vašich znalostí a schopností.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2052930
Dátum zverejnenia: 19.3.2015
2015-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Personalista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.