Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor platieb pre talianskych klientov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Využite jedinečnú možnosť a získajte zaujímavú prácu u nášho klienta, v úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá do svojho účtovného tímu obsadzuje pozíciu s talianskym a anglickým jazykom. Ak máte záujem využívať cudzie jazyky na dennej báze tak nás neváhajte kontaktovať.
Náplň práce:
- sledovanie platieb klientov spoločnosti
- aktívna komunikácia s klientmi v talianskom a anglickom jazyku v prípade omeškania platieb
- príprava podkladov pre oddelenie správy pohľadávok
- práca s finančnou dokumentáciou
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratívna podpora tímu
- reportingové a projektové aktivity
Náplň práce:
- sledovanie platieb klientov spoločnosti
- aktívna komunikácia s klientmi v talianskom a anglickom jazyku v prípade omeškania platieb
- príprava podkladov pre oddelenie správy pohľadávok
- práca s finančnou dokumentáciou
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratívna podpora tímu
- reportingové a projektové aktivity
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- bezchybná znalosť talianskeho a anglického jazyka
- vzdelanie ekonomického zamerania nie je podmienkou, ale je výhodou
- skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi
- užívateľ balíka MS Office – Word, Excel, PowerPoint
- výborné komunikačné zručnosti
- odolnosť voči stresu
- bezchybná znalosť talianskeho a anglického jazyka
- vzdelanie ekonomického zamerania nie je podmienkou, ale je výhodou
- skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi
- užívateľ balíka MS Office – Word, Excel, PowerPoint
- výborné komunikačné zručnosti
- odolnosť voči stresu
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 2030456
Dátum zverejnenia: 27.2.2015
2015-02-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac