Manažér pobočky HU

Miesto práce
Budapešť, Maďarsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

- Riadenie a koordinácia pobočky (call centrum), zaistenie jej bezproblémového chodu (office, IT, BOZP …).
- Zodpovednosť za riadne, včasné a kompletné plnenie zadaných úloh.
- Nastavenie a dodržiavanie plnenia predajných plánov, tvorba štatistík predaja, pravidelné vyhodnocovanie splnených predajných cieľov.
- Zodpovednosť za predajné výsledky.
- Vedenie, coaching a motivácia tímu.
- Pravidelný reporting vedenia spoločnosti a úzka spolupráca s Top managementom a CEO.
- Spolupráca s finančným oddelením (schvaľovanie faktúr, komunikácia s bankami).
- Podpora pri implementácii nového finančného systému.
- Spolupráca s marketingovým oddelením v CZ/SR, podieľanie sa na marketingových kampaniach.
- Nábor a zaškolenie nových zamestnancov, vedenie HR agendy.
- Zodpovednosť za včasný a bezchybný report miezd, komunikácia s externými účtovníkmi.
- Podpora a komunikácia s obchodnými partnermi (vedenie obchodných jednaní, nadväzovanie nových obchodných partnerstiev).
- Podieľanie sa na neustálom zlepšovaní a zefektívňovaní pracovných procesov.

Požadujeme

- VŠ vzdelanie.
- Prax na vedúcej pozícii (vedúci predajnej pobočky, call centrum) minimálne 5 rokov podmienkou!
- Preukázateľná prax s vedením a motiváciou predajného tímu.
- Prax v cestovnom ruchu, prípadne s online predajom veľkou výhodou.
- Jazyky: aktívna znalosť SJ, AJ a HU (ideálny profil kandidáta je kandidát slovenskej národnosti žijúci v Budapešti alebo ochotný sa tam presťahovať). Denná komunikácia v maďarčine (kolegovia na pobočke, obchodní partneri) a slovenčine(pobočky v CZ a SR).
- Ochota zúčastňovať sa pracovných porád v CZ, SR.
- Proaktívny prístup, vysoké pracovné nasadenie, prekonávanie stanovených cieľov.
- Veľmi dobrá znalosť práce na PC (MS Office, internet, Outlook).
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a príjemné vystupovanie.
- Nástup: ihneď – dohodou.

Benefity

- Prácu na managerskej pozícii u leadra v cestovnom ruchu.
- Prax v obore cestovného ruchu podmienkou.
- Pracovný pomer na dobu neurčitú.
- Pracovná doba Po – Pa 9,00-18,00 (dohodou).
- Firemný telefón, notebook.
- Príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve v centre Budapešti.
- Zamestnanecké benefity.
- Miesto pracoviska Budapešť.
- Zľavy na firemné produkty (dovolenky, cestovanie).

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 2030229  Dátum zverejnenia: 27.2.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.