Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník talianskeho portfólia
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Popredná medzinárodná spoločnosť, ktorá je celosvetovo úspešná v oblasti poisťovníctva a zaisťovníctva, sa rozhodla posilniť svoj tím pracovníkov. Pokiaľ sa vyznáš vo financiách a práca s dátami ťa baví, chceš sa im venovať viac do hĺbky, tak neváhaj a zašli svoj životopis.
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Požadujeme
Požiadavky:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a talianskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
VÝKON PRÁCE: BRATISLAVA
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a talianskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
VÝKON PRÁCE: BRATISLAVA
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2013155
Dátum zverejnenia: 13.2.2015
2015-02-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.