Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operations specialist – junior level position for multilingual candidates
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 EUR/mesiac
1000 - 1200 EUR/mesiac
Máte záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti, ale nechcete byť iba číslo? Chcete pracovať v menších tímoch a využívať svoje jazykové znalosti? Ak máte aktívnu francúzštinu a taliansky jazyk, chcete na sebe pracovať a máte analytické myslenie, toto môže byť príležitosť pre vás.
Na tejto pozícii vás bude čakať komplexná operatíva týkajúca sa podpory zahraničných obchodných partnerov, od zákazníckej starostlivosti, cez oblasť logistiky, podporu obchodu až po finančnú oblasť. V rámci tejto pozície budete mať možnosť nahliadnuť do fungovania businessu, analýz a reportingových aktivít a využiť svoje jazyky v aktívnej miere. Ak teda chcete rozbehnúť svoju kariéru v medzinárodnom prostredí a naučiť sa nové veci, neváhajte nám zaslať váš životopis.
Na tejto pozícii vás bude čakať komplexná operatíva týkajúca sa podpory zahraničných obchodných partnerov, od zákazníckej starostlivosti, cez oblasť logistiky, podporu obchodu až po finančnú oblasť. V rámci tejto pozície budete mať možnosť nahliadnuť do fungovania businessu, analýz a reportingových aktivít a využiť svoje jazyky v aktívnej miere. Ak teda chcete rozbehnúť svoju kariéru v medzinárodnom prostredí a naučiť sa nové veci, neváhajte nám zaslať váš životopis.
Požadujeme
Požiadavky na úspešných kandidátov:
- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívna FRANCÚZŠTINA a TALIANSKY jazyk
- min. mierne pokročilá angličtina
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti customer service alebo finančnej oblasti je veľkou výhodou
- pokročilý používateľ MS Office (najmä MS Excel)
- samostatný prístup
- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívna FRANCÚZŠTINA a TALIANSKY jazyk
- min. mierne pokročilá angličtina
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti customer service alebo finančnej oblasti je veľkou výhodou
- pokročilý používateľ MS Office (najmä MS Excel)
- samostatný prístup
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 2007181
Dátum zverejnenia: 8.2.2015
2015-02-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Špecialista reportingu Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 EUR/mesiac