Špecialista zákazníckej podpory s jazykmi na oddelenie logistiky

Miesto práce
Kechnec, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Náš klient ponúka pracovne príležitosti a jedinečné ocenenie pre skúsených a jazykovo zdatných uchádzačov na pozíciu CUSTOMER SERVICE pre oddelenie logistiky.

Hlavnou náplňou práce je:
- Zodpovednosť za zákazníciky servis (komunikácia so zákaznikmi, vybavovanie objednávok, operatívne riešenie problémov a požiadavok)
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Práca so zákaznickými portálmi
- Sledovanie a plánovanie plnenia objednávok od prijatia objednávky, cez výrobu, balenie až po vyexpedovanie
- Zabezpečenie transportu produktov k zákazníkom
- Sledovanie KPI

Požadujeme

Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:

- VŠ vzdelanie (technické výhodou)
- Skúsenosti v komunikácii so zahraničnými klientmi - 3 roky - PODMIENKOU
- Skúsenosť v automobilovom priemysle - 2 roky - PODMIENKOU
- Pokročilé jazykové znalosti (AJ+NJ; alebo AJ + TJ/FJ alebo iné)
- PC zručnosti (pokročilý MS Excel)
- Komunikačné zručnosti
- Inovatívne myslenie

Informácie

V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.

V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1956726  Dátum zverejnenia: 13.12.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.