Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer service representative (French or German)
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1100 EUR/mesiac
1000 - 1100 EUR/mesiac
Hľadáme jazykovo zdatných ľudí s aktívnou znalosťou francúzskeho/nemeckého a anglického jazyka.
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Píležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, rýchlo napredujúca spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s biznis partnermi a klientmi spoločnosti v cudzích jazykoch
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v anglickom A francúzskom alebo nemeckom jazyku je PODMIENKA
- Pracovná skúsenosť v oblasti customer care/administratíve v medzinárodnej spoločnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
- Plynulá komunikácia v anglickom A francúzskom alebo nemeckom jazyku je PODMIENKA
- Pracovná skúsenosť v oblasti customer care/administratíve v medzinárodnej spoločnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce
- Samostatnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
Benefity
Spoločnosť ponúka prístup k najmodernejším technológiám, účasť na prestížnych projektoch a uplatnenie a rozvoj Vašich znalostí a schopností.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/vyroba-a-prevadzka/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/vyroba-a-prevadzka/
ID: 1942307
Dátum zverejnenia: 28.11.2014
2014-11-28
lokalita: okres Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1100 EUR/mesiac