Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pohľadávok (francúzsky a anglický jazyk)
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1000 EUR/mesiac
900 - 1000 EUR/mesiac
Úspešný zahraničný investor hľadá nového člena do svojho tímu.Ukážte nám Váš potenciál, využite túto jedinečnú príležitosť a staňte sa jeho súčasťou na pozícii kredit špecialista s francúzskym jazykom.
Náplň práce:
- kontrola platieb klientov
- kontaktovanie klientov v prípade omeškania platieb a riešenie vzniknutého problému
- aktívna komunikácia s klientmi vo francúzskom jazyku
- príprava podkladov pre oddelenie správy pohľadávok a spolupráca s účtovným oddelením
- eskalácia problémových prípadov na kompetentné osoby
- administratívna práca spojená s činnosťami spomenutými vyššie
- participácia na procesoch v spoločnosti zameraných na kvalitu a produktivitu
- zúčastňovanie sa účtovných aktivít
Náplň práce:
- kontrola platieb klientov
- kontaktovanie klientov v prípade omeškania platieb a riešenie vzniknutého problému
- aktívna komunikácia s klientmi vo francúzskom jazyku
- príprava podkladov pre oddelenie správy pohľadávok a spolupráca s účtovným oddelením
- eskalácia problémových prípadov na kompetentné osoby
- administratívna práca spojená s činnosťami spomenutými vyššie
- participácia na procesoch v spoločnosti zameraných na kvalitu a produktivitu
- zúčastňovanie sa účtovných aktivít
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- ukončené vzdelanie ekonomického charakteru je výhodou ale nie podmienkou
- aktívnu znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- chuť získať všeobecný prehľad v oblasti financií a účtovníctva
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- samostatnosť
- ochota učiť sa
- precíznosť
- PC zručnosti (MS Office)
- miesto výkonu prace: Bratislava
- ukončené vzdelanie ekonomického charakteru je výhodou ale nie podmienkou
- aktívnu znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- chuť získať všeobecný prehľad v oblasti financií a účtovníctva
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- samostatnosť
- ochota učiť sa
- precíznosť
- PC zručnosti (MS Office)
- miesto výkonu prace: Bratislava
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 1936168
Dátum zverejnenia: 22.11.2014
2014-11-22
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1000 EUR/mesiac