Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunikatívna rola v oblasti účtovníctva – taliansky a anglický jazyk
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1050 EUR/mesiac
950 - 1050 EUR/mesiac
Ste komunikatívny, ovládate taliančinu a angličtinu na aktívnej úrovni a nebojíte sa tieto jazyky využívať v profesionálnom prostredí úspešnej firmy? V tom prípade je tu pre Vás skvelá príležitosť uplatniť svoje schopnosti a rozbehnúť svoju kariéru naplno.
Náš klient, etablovaná spoločnosť pôsobiaca na celom svete, hľadá zhovorčivých a asertívnych ľudí, ktorí chcú získať nové skúsenosti na poli účtovníctva. Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- sledovanie a správa zverených účtov
- komunikácia v talianskom a anglickom jazyku na dennej báze
- podpora externým dodávateľom
- kontrola finančnej dokumentácie
- participácia na uzávierkových aktivitách
- riešenie nezrovnalostí podľa interných smerníc
- práca s internými systémami a balíkom MS Office
Náš klient, etablovaná spoločnosť pôsobiaca na celom svete, hľadá zhovorčivých a asertívnych ľudí, ktorí chcú získať nové skúsenosti na poli účtovníctva. Na tejto pozícii Vás bude čakať:
- sledovanie a správa zverených účtov
- komunikácia v talianskom a anglickom jazyku na dennej báze
- podpora externým dodávateľom
- kontrola finančnej dokumentácie
- participácia na uzávierkových aktivitách
- riešenie nezrovnalostí podľa interných smerníc
- práca s internými systémami a balíkom MS Office
Požadujeme
Úspešní kandidáti by mali spĺňať nasledovné:
- výborná znalosť TALIANSKEHO A ANGLICKÉHO JAZYKA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- výhodou je prax na obdobnej pozícii alebo v administratíve
- dobré komunikačné zručnosti
- proaktívny a prozákaznícky prístup
- motivácia pre oblasť účtovníctva
- výborná znalosť TALIANSKEHO A ANGLICKÉHO JAZYKA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania)
- výhodou je prax na obdobnej pozícii alebo v administratíve
- dobré komunikačné zručnosti
- proaktívny a prozákaznícky prístup
- motivácia pre oblasť účtovníctva
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1930718
Dátum zverejnenia: 18.11.2014
2014-11-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Helpdesk operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1050 EUR/mesiac