Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procurement support
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 850 EUR/mesiac
750 - 850 EUR/mesiac
Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej medzinárodnej výrobnej spoločnosti. Ak ovládate anglický jazyk a máte radi prácu v oblasti nákupu, táto ponuka je práve pre Vás. Neváhajte ani okamih, pošlite nám Váš životopis a spoločne rozbehneme Vašu kariéru.
Náplň práce:
- Procurement aktivity zamerane prácu v e-katalógoch a ich aktualizácia
- Kontrola dodávateľských zmlúv a ich správa v programe SAP
- Monitoring objednavok
- Podpora oddelenia Procure to Pay
- Koordinácia aktivít v rámci oddelenie, prevádzkovej spoločnosti
- Zabezpečenie presného dodania služieb v stanovenom čase a termíne
Náplň práce:
- Procurement aktivity zamerane prácu v e-katalógoch a ich aktualizácia
- Kontrola dodávateľských zmlúv a ich správa v programe SAP
- Monitoring objednavok
- Podpora oddelenia Procure to Pay
- Koordinácia aktivít v rámci oddelenie, prevádzkovej spoločnosti
- Zabezpečenie presného dodania služieb v stanovenom čase a termíne
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- VŠ vzdelanie v rámci Supply Chain, Business Administration alebo IT
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť nemeckého, alebo talianskeho jazyka výhodou
- Znalosť programu SAP podmienkou
- Minimálne 3 ročná skúsenosť v oblasti procurementu
- Znalosť MS Office – najmä Excel
- Plánovacie a organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail
- Spoľahlivosť
- VŠ vzdelanie v rámci Supply Chain, Business Administration alebo IT
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť nemeckého, alebo talianskeho jazyka výhodou
- Znalosť programu SAP podmienkou
- Minimálne 3 ročná skúsenosť v oblasti procurementu
- Znalosť MS Office – najmä Excel
- Plánovacie a organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail
- Spoľahlivosť
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1926858
Dátum zverejnenia: 12.11.2014
2014-11-12
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Systémový administrátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750 - 850 EUR/mesiac