Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista ľudských zdrojov
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac
800 - 900 EUR/mesiac
Využite príležitosť pracovať vo veľkej stabilnej medzinárodnej spoločnosti v Košiciach.
Vaša náplň práce:
- podpora procesu pri nástupe výstupe zamestnancov (overovanie podkladov, spracovanie administratívnych podkladov a spolupráce s lokálnymi tímami pri adaptácii nových zamestnancov)
- zabezpečenie správnych zadaných údajov a ich správa o zamestnancoch a organizačnej štruktúre v SAPe
- vykonávanie priebežných auditov dát na overovanie ich úplnosti a správnosti
- reporting
- udržiavanie elektronický zložiek zamestnancov
- vytváranie a obnova personálnych formulárov (napr. popisy pozícií, hodnotenie výkonu, mzdové formuláre)
- vytváranie a spracovanie internej dokumentácie
Vaša náplň práce:
- podpora procesu pri nástupe výstupe zamestnancov (overovanie podkladov, spracovanie administratívnych podkladov a spolupráce s lokálnymi tímami pri adaptácii nových zamestnancov)
- zabezpečenie správnych zadaných údajov a ich správa o zamestnancoch a organizačnej štruktúre v SAPe
- vykonávanie priebežných auditov dát na overovanie ich úplnosti a správnosti
- reporting
- udržiavanie elektronický zložiek zamestnancov
- vytváranie a obnova personálnych formulárov (napr. popisy pozícií, hodnotenie výkonu, mzdové formuláre)
- vytváranie a spracovanie internej dokumentácie
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- VŠ vzdelanie v oblasti ľudských zdrojov, manažmentu, informačných technológií, financií
- aktívna znalosť nemeckého jazyka je podmienkou
- skúsenosti v oblasti personálnej administratívy, spracovania osobných údajov alebo miezd minimalne 1 rok
- skúsenosti s prácou v zákaznícky orientovanom prostredí výhodou
- znalosť zákonníka práce
- orientácia na detail a samostatnosť
- analytické schopnosti
- pokročilé znalosti MS Excel
- skúsenosti s prácou v SAP - podmienka
- VŠ vzdelanie v oblasti ľudských zdrojov, manažmentu, informačných technológií, financií
- aktívna znalosť nemeckého jazyka je podmienkou
- skúsenosti v oblasti personálnej administratívy, spracovania osobných údajov alebo miezd minimalne 1 rok
- skúsenosti s prácou v zákaznícky orientovanom prostredí výhodou
- znalosť zákonníka práce
- orientácia na detail a samostatnosť
- analytické schopnosti
- pokročilé znalosti MS Excel
- skúsenosti s prácou v SAP - podmienka
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 1913634
Dátum zverejnenia: 30.10.2014
2014-10-30
lokalita: Košice Pozícia: HR generalist, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 900 EUR/mesiac